يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2294
منتشر شده در پنج شنبه, 16 مهر 1394 12:17
تعداد دیدگاه: 0
دلیل اصلی سفرناگهانی لاریجانی به اصفهان چه بود؟

رئیس مجلس شورای اسلامی طی سفری غیر مترقبه با استاندار و آیت الله العظمی مظاهری دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ، این سفر چند ساعته که پیش از آن نیز برای آن برنامه ریزی خاصی از سوی مدیریت استان انجام نشده بود، تعجب بسیاری از مخاطبان را بر انگیخت. سفری که بنا براعلام روابط...


رئیس مجلس شورای اسلامی طی سفری غیر مترقبه با استاندار و آیت الله العظمی مظاهری دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، این سفر چند ساعته که پیش از آن نیز برای آن برنامه ریزی خاصی از سوی مدیریت استان انجام نشده بود، تعجب بسیاری از مخاطبان را بر انگیخت.
سفری که بنا براعلام روابط عمومی استانداری اصفهان ، پس از بازگشت رئیس مجلس شورای اسلامی از کنگره شهیدان والا مقام استان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته وبه علت نبودن پرواز از شهرکرد به تهران، لاریجانی از شهرکرد تا اصفهان را به صورت زمینی و از اصفهان تا تهران را به صورت هوایی سفرکرده است.
علی لاریجانی در این سفر و در دیدار با مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: بحث‌های مربوط به برجام، مسیر خود را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند و بنا‌ست که ‌دستاوردهای مثبت مذاکرات حفظ ‌ و هم با توجه به معادلات صحنه بین‌المللی، از حقوق ملت و مصالح عالیه نظام، به صورت دقیق، صیانت شود.

وی ‌اضافه کرد: بر این اساس به دنبال آن هستیم که با حفظ فضای وفاق و همدلی و رعایت جهات کارشناسی، موضوع هسته‌ای به یک چالش برای کشور تبدیل نشود.

لاریجانی در پایان با اشاره به رفتارهای تند برخی کشورهای منطقه تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران مسیر ثابت و روشنی را برای ایجاد ثبات در منطقه پیگیری کرده‌ تا جایی که غربی‌ها نیز به این مطلب اعتراف می‌کنند.
آیت‌الله العظمی‌ حسین مظاهری نیز در این دیدار با تکریم شخصیت رئیس مجلس و تدابیر وی در ادارهٔ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اکنون شرایط کشور در ابعاد گوناگون داخلی و بین‌المللی حساس و با اهمیت است و باید از همه علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب، با درایت و همدلی و عزم جدی برای حل مشکلات استفاده شود تا از این شرایط عبور کنیم.
گفتنی است، در دولت قبلی وقتی علی لاریجانی طی سفر رسمی که به دعوت نمایندگان استان اصفهان صورت گرفته بود، به این استان سفر کرد، با استقبال سرد مسئولان اصفهان مواجه شد به طوری که پس از این سفر نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در اعتراضی به این عمل مسئولان استان گفته بود:"مسئول رده چندمی استانداری را به استقبال رئیس مجلس شورای اسلامی فرستادند. "

نوشتن دیدگاه