يكشنبه 30 ارديبهشت 1403, Sunday 19 May 2024, مصادف با 11 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 2282
منتشر شده در یکشنبه, 12 مهر 1394 00:55
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان خبر داد:

استاندار اصفهان از تشییع جنازه 5 نفر از جانباختگان حادثه منا در اصفهان خبر داد. رسول زرگرپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت و ابلاغ آن به استانداران توسط وزیر کشور استقبال رسمی و تشییع با شکوه جانباختگان منا در دستور کار استانداری های قرار گرفته است....


استاندار اصفهان از تشییع جنازه 5 نفر از جانباختگان حادثه منا در اصفهان خبر داد.
رسول زرگرپور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: بر اساس مصوبه هیئت دولت و ابلاغ آن به استانداران توسط وزیر کشور استقبال رسمی و تشییع با شکوه جانباختگان منا در دستور کار استانداری های قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: از زمان وقوع این حادثه تاکنون مسئولان استان اصفهان به طور پیوسته بررسی موضوع، سرکشی از خانواده های این عزیزان و برنامه ریزی جهت تشییع باشکوه آنان را در دستور کار خود قرار داده ،اما به دلیل مشخص نبودن زمان حضور آنان در استان ها تصمیم بر این شد تا به صورت نمادین فعلا 5 نفر این عزیزان تشییع گردند.
زرگرپور با اشاره به این که دستور لازم در این زمینه به فرمانداری و بخشداری های مربوطه داده شده است، بیان کرد: پس از تشییع متمرکز این عزیزان در اصفهان ،پیکرهای آنان به شهرستان های محل سکونتشان انتقال داده می شود و در آن شهرستان ها نیز برای جانباختگان این حادثه مراسمی برگزاری خواهد شد.
استاندار اصفهان از برگزاری مراسم بزرگداشتی برای این عزیزان در مسجد سید اصفهان از ساعت 15:30 تا 17:30 خبر داد و افزود: دولت آل سعود با بی برنامگی مهر تاییدی بر بی کفایتی خود زد و خانواده های زیادی را داغدار کرد.
گفتنی است پیکر تعداد 5 نفر از این عزیزان صبح امروز از طریق سالن تشریفات فرودگاه شهید بهشتی با استقبال رسمی استاندار و مسئولان استانی وارد استان می شود.
بر اساس آخرین اعلام هلال احمر کشور ، تعداد جانباختگان اصفهانی این حادثه 11 نفر، مفقودین 14 نفر و مجروحان نیز یک نفر بوده است.

نوشتن دیدگاه