جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21702
منتشر شده در چهارشنبه, 11 خرداد 1401 12:46
تعداد دیدگاه: 0
استانداراصفهان :

دکتر مرتضوی در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) بر ضرورت اهتمام همگانی در صیانت از دستاورد های عظیم و بی بدیل انقلاب اسلامی و میثاق با آرمان های متعالی انقلاب و رهبری (مدظله العالی) تاکید نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی، با اشاره به ضرورت شناسایی پتانسیل های شهرستان ها بر ضرورت هم افزایی مجدانه و تعامل سازنده فرمانداران با دستگاه های ذی ربط همچون صمت، جهاد کشاورزی و … در راستای راه اندازی و تثبیت دبیرخانه کارگروه اقتصادی شهرستان ها تاکید و خواستار ایجاد بانک های اطلاعاتی جامع به منظور تسریع در فرایندهایی اجرایی آن گردید.
نماینده عالی دولت در استان اصفهان، در ادامه بر ارزیابی و تحلیل عملکرد قابل وثوق فرمانداری ها و دستگاه های ذی ربط به ویژه در مناطق روستایی و عشایر با رویکرد نقش صندوق توسعه تصریح و بر اهمیت نقش توسعه صنعت گردشگری پایدار تصریح موکد نمود.
وی، خاطر نشان کرد: ضرورت به روز رسانی داده های اطلاعاتی سامانه رصد سانار در راستای تنظیم و اجرای آینده نگرایانه حوزه توسعه اقتصاد پایدار و اشتغالزایی پویا، موضوعی راهبردی، کارآمد و موکد است./ اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه