دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21426
منتشر شده در یکشنبه, 07 فروردين 1401 12:46
تعداد دیدگاه: 0

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عنوان یکی از ارکان نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور نقش اساسی دارد و بدیهی است که در نمایش این دستاوردها نیز حضور فعالی داشته باشد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل زا ایسنا؛ سعید خطیب زاده در باره بیانیه اخیر وزارت امور خارجه آمریکا در خصوص حضور ایران در نمایشگاه نظامی دوحه در قطر اظهار کرد : حضور ایران در چارچوب شرکت در یک نمایشگاه بین‌المللی و به صورت رسمی صورت گرفته است و صدور چنین بیانیه هایی تنها بر بی اعتباری بیشتر مقامات واشنگتن می‌افزاید.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران مانند هر کشوری بر اساس تصمیم ‌ملی خود این حق را دارد که به ارتقاء توانمندی های دفاعی خود پرداخته و یا این تولیدات را در معرض نمایش همگان به ویژه کشورهای دوست و همسایه خود قرار دهد.

خطیب زاده تاکید کرد: در واقع آنچه موحب نگرانی است حضور بی حد و حصر نظامی آمریکا در خلیج فارس است که این منطقه را کاملا ناامن ساخته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: ما بارها بر این نکته تاکید کرده ایم که امنیت پایدار در منطقه غرب آسیا تنها به دست ساکنین آن و همکاری و مشارکت میان آنها قابل دستیابی است و حضور نیروهای نظامی کشورهای بیگانه تهدیدی پایدار برای امنیت منطقه است./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه