دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7666
منتشر شده در دوشنبه, 31 تیر 1398 14:23
تعداد دیدگاه: 0
رئیس-پلیس-راه-نباید-از-اقتصاد-مقاومتی-غافل-شویم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه با حضور سردار سیدکمال...

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راه با حضور سردار سیدکمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در سالن همایش‌های شهرک آزمایش برگزار شد. 

سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه با اعلام این مطلب که پلیس راه سازمان ریشه‌داری است به تاریخچه تاسیس آن پرداخت و اظهار داشت: پلیس راه در سال 1339 تاسیس شد و در آن زمان یکی از واحدهای شهربانی بود که در سال 1345 به ژاندارمری ملحق شد. 

وی با تاکید بر این مطلب که پلیس راه سازمان مقتدری بوده و هست، گفت: در سال 56 پلیس راه 57 دوربین دستی سرعت‌سنج داشت.

حسینی نکته مهم و اساسی در ساختار پلیس راه را نیروی انسانی توانمند، متخصص و باانگیزه دانست که این مجموعه را به مجموعه شاخصی تبدیل کرده است. 

وی با تاکید بر اینکه باید تمام برنامه‌های پلیس راه با نگاه به چهار هدف راهبردی مدنظر رئیس پلیس راهور ناجا باشد اظهار داشت: امروز یکی از مسائلی که گریبان‌گیر اغلب سازمان‌ها است عدم تعادل حق‌  و تکلیف است و باید نگاه خوب و دقیقی در این زمینه داشته باشیم. 

سردار حسینی با اشاره به این مطلب که بحث بازگشت سرمایه و ارتقاء بهره‌وری را باید مدنظر داشت از همراهی ماموریت‌ها با مسائل کلان کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: نباید از اقتصاد مقاومتی غافل شد و باید آنچه شایسته و بایسته است را انجام دهیم تا پلیس در تراز جمهوری اسلامی قرار گیریم. 

انتهای پیام/

نوشتن دیدگاه