شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 5601
منتشر شده در دوشنبه, 19 فروردين 1398 13:28
تعداد دیدگاه: 0

دو گروه از خیران اصفهانی و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی با همکاری کمیته امداد استان اصفهان ۴۱ هزار وعده غذای گرم در مناطق سیل‌زده لرستان طبخ و توزیع می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری همراز نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد اصفهان با اعلام این خبر، گفت: استفاده از همه ظرفیت‌های موجود برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در شرایط کنونی ضروری است و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) یکی از ظرفیت‌های خودجوش و مردمی است که در بحران‌ها و روزهای سخت می‌تواند یاری‌رسان هم‌میهنان آسیب‌دیده‌مان باشد.

متین پور مردم اصفهان را در شرایط سخت یاری‌رسان هم‌وطنان خود دانست و گفت: تاکنون دو گروه خیران و صاحبان موکب‌های اربعین در استان اصفهان برای اعزام به مناطق سیل‌زده و پخت و توزیع غذای گرم اعلام آمادگی کرده‌اند که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته حداقل ۴۱ هزار وعده غذای گرم در مدت ۱۰ روز توسط این گروه‌های خودجوش و داوطلب در منطقه توزیع خواهد شد.
وی افزود: یکی از این گروه‌ها در تالار شب خاطره‌ها در جاده کوهدشت مستقرشده و کار پخت غذا را از دیروز شروع کرده است. برنامه این گروه توزیع روزانه سه هزار وعده غذای گرم برای مدت حداقل یک هفته است. تمامی تجهیزات و مواد لازم برای یک هفته توسط مسئولان این موکب تهیه‌شده است و در صورت همکاری نیکوکاران و سایر خیران گران‌قدر امکان خدمت‌رسانی طولانی‌تر توسط این گروه فراهم است.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان ادامه داد: یک گروه طبخ غذای دیگر با تمام امکانات از شهرستان فلاورجان تا فردا به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام و ۲۰ هزار وعده غذای گرم را در مدت ۱۰ روز در اختیار مردم آسیب‌دیده از سیل قرار می‌دهد.
متین پور تأکید کرد: کلیه تجهیزات و مواد اولیه این گروه‌ها توسط خیران و صاحبان موکب‌های اربعین حسینی تأمین‌شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند برای مشارکت در این کار خیر به دفاتر کمیته امداد مراجعه کنند؛ همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۹۹*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و یا واریز مستقیم به شماره کارت ۲۵۰۹-۰۰۰۰-۷۳۷۰-۶۰۶۳ و شماره حساب ۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، یاری‌رسان هم‌وطنان آسیب‌دیده خود باشند.

نوشتن دیدگاه