جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3470
منتشر شده در دوشنبه, 29 شهریور 1395 09:02
تعداد دیدگاه: 0
عضو مجلس خبرگان رهبری:

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آمادگی خود را برای وقت گذاری در اتاق فکر سازمان زیباسازی شهر اصفهان اعلام می کنم.

 آیت الله سیدابوالحسن مهدوی در دیدار با مدیران، معاونان و کارشناسان سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ضمن تبریک ایام دهه ولایت و تقدیر از نیات صادقه و تلاش های سازمان زیبا سازی با تاکید بر تقویت اتاق فکر سازمان زیباسازی شهر اصفهان اظهار کرد:موضوعاتی که باید به آن پرداخت عبارت است از هر آنچه که موجب تقویت ایمان، اعتقاد و اخلاق و التزام جامعه به انجام واجبات و ترک محرمات می شود.
وی ادامه داد: اعتقادات، اخلاق و احکام باید به عنوان ۳ موضوع اصلی در نظر گرفته و با شیوه‌های هنری به مردم ارائه شود و نیز نتیجه این زیباسازی‌ها باید به این نقطه ختم شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به مسوولان سازمان زیباسازی اظهارکرد: مقصدی را که به عنوان هدف انتخاب کرده ‌اید قابل تقدیراست اما باید توجه داشت که آرامش و نشاط روحی و جسمی در کنار هم مورد توجه قرار بگیرد چرا که آرامش جسمی گذرا وآرامش روحی باقی و ماندگار است.
آیت الله مهدوی عنوان کرد: روش های ارائه آثار باید بر 3 اصل کوتاه، گویا و رسا بودن پیام همراه با رعایت اصل غیرمستقیم و هنری بودن آن باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت قابل قبول و همتی که در سازمان زیباسازی اصفهان وجود دارد تصریح کرد: شایسته است با تلاش مضاعف و جدیت، سند راهبردی زیباسازی در اصفهان با استفاده از نظرات ۲ مرکز علمی حوزه و دانشگاه تدوین و برای استفاده در اختیار سایر استان ها نیز قرار بگیرد و این پیشـتازی به نام اصفهان ثبت شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برخی از معضلات و ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در سبک زندگی مردم تأکیدکرد: با کار دقیق در اتاق فکر این سازمان و به کارگیری ابزارهای هنری می توانید در حل این معضلات تأثیر بسزایی داشته باشید و تقویت اتاق فکر بسیار مهم است هرچه در اتاق فکر وقت بگذارید خروجی کارتان مفیدتر خواهد بود بنده هم آمادگی خودم را برای وقت گذاری در اتاق فکرتان اعلام می کنم.
امام جمعه موقت اصفهان در خصوص ساخت تندیس و مجسمه نیز افزود: نظرات مراجع معظم تقلید متفاوت و لازم است که مجددا با سوال های دقیق استفتانات جدیدی صورت پذیرد که بنده هم می توانم در این موضوع به شما کمک کنم.
آیت الله مهدوی در پایان با تاکید بر دقت در رعایت قناعت و اقتصاد مقاومتی در اجرای طرح ها افزود: به امید روزی که با همت شما هرکس وارد شهر اصفهان می شود این شهر را یک شهر ایمانی، جهادی و انقلابی ببیند و بداند.

نوشتن دیدگاه