چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3449
منتشر شده در چهارشنبه, 24 شهریور 1395 12:53
تعداد دیدگاه: 0
فرمانده انتظامی استان اصفهان:

سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد، تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن را یکی از دغدغه های شهروندان بیان کرد و افزود: پلیس جدا از مردم نیست و این دغدغه نیز از دغدغه های پلیس است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ، سردار عبدالرضا آقاخانی در مراسم افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد، تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن را یکی از دغدغه های شهروندان بیان کرد و افزود: پلیس جدا از مردم نیست و این دغدغه نیز از دغدغه های پلیس است.
وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای کاهش تصادفات جاده ای از مطالبات مردم است، اظهارکرد: خدمت رسانی به مردم از اهداف مهم نظام جمهوری اسلامی می باشد و پلیس با همکاری سازمان های مربوطه تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است.
فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: کار مشترک نیروی انتظامی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آغاز تحولی بزرگ در امر نوسازی ابنیه و ساختمانهای پلیس راه می باشد.
وی افزود: استفاده از تجهیزات پیشرفته و به کارگیری صحیح آنها نشان از مدیریت واحد و یکپارچه این سازمان با پلیس راه انتظامی استان است.
وی افزود: با توجه به ظرفیت اداره کل حمل و نقل و پایانه ها در به کارگیری سامانه های کنترل جاده ای و موقعیت وی‍‍ژه جغرافیائی استان، و شهرستان نایین این اداره کل بیشترین مشارکت را در زمینه تهیه و تجهیز فناوری های نوین مانند دستگاه های ترددشمار، دوربین های کنترل سرعت و ثبت تخلفات داشته است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز بازسازی و نوسازی پاسگاه های پلیس راه استان به منظور کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن و همچنین برقراری آرامش و امنیت جان مردم را از اهداف مهم و اساسی این اداره کل بیان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان ، داریوش امانی افزود: براساس آمار و تحقیقات انجام شده بیشتر تصادفات جاده ای بر اثر خواب آلودگی و سرعت غیر مجاز بوقوع پیوسته است.
وی خاطرنشان کرد: ایمنی راه ها یکی از مباحث مهم در کاهش تصادفات جاده ای و تلفات ناشی از آن می باشد و تحقق این مهم به روز شدن تجهیزات پاسگاه های پلیس راه را می طلبد که به یاری خدا تاکنون با همکاری نیروی انتظامی استان ، اقدام های مهمی در این زمینه انجام شده است.
امانی با اشاره به موقعیت شهرستان کویری نایین و آمار بالای تصادفات جاده ای در این شهرستان افزود: شهرستان نایین در مرکز ایران و دارای راه های کویری است که وجود پاسگاه های پلیس راه می تواند در کاهش تصادفات جاده ای در این شهرستان تاثیرگذار باشد.
فرمانده پلیس راه استان اصفهان هم افتتاح پاسگاه پلیس راه نائین – یزد از اقدام های مهم برای ایجاد امنیت و آرامش حمل و نقل جاده ای در این مسیر بیان کرد و افزود: این پاسگاه به سیستم های روز دنیا مجهز است.
سرهنگ حسین پورقیصری افزود: پلیس راه باید برای برقراری امنیت و آرامش در تمام راهها و جاده ها به تجهیزات پیشرفته مجهز شود و در این راستا به کمک سایر ارگان ها نیاز دارد.
پاسگاه پلیس راه نائین – یزد در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع با 400 متر مربع ساختمان اداری، 135 متر مربع پارکینگ و 80 مترمربع سایر تأسیسات با هزینه ای حدود 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای ساخته شده است.
این پاسگاه به فناوری های پیشرفته و همچنین سیستم توزین در حین حرکتWIMبرای اندازه گیری اضافه بار خودروهای عبوری با اعتباری در حدود 12 میلیارد ریال تجهیز شده است./

نوشتن دیدگاه