دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3419
منتشر شده در سه شنبه, 16 شهریور 1395 10:46
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان گفت: دانشوری و صنعت گردشگری مهمترین محورهای توسعه کلان شهر اصفهان است و در این زمینه از سرمایه گذاران داخلی و خارجی بگرمی استقبال می شود.

 مهدی جمالی نژاد دوشنبه در دیدار رئیس خبرگزاری نوتیمکس مکزیک با تشریح ظرفیت های بی بدیل گردشگری در اصفهان ، سرمایه گزاران داخلی و خارجی را به سرمایه گذاری در زیرساختهای جهانگردی این شهر بویژه ساخت هتل دعوت کرد.
شهردار اصفهان با اشاره به جاذبه های متنوع گردشگری در این شهر افزود: کلانشهر اصفهان سالانه پذیرای میلیونها گردشگر داخلی خارجی است و به عنوان قطب گردشگری کشور قابلیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد .
جمالی نژاد نقش ایرنا و همکاری این رسانه با خبرگزاری های مستقل جهان از جمله خبرگزاری مکزیک را در درک متقابل ملت ها و تقویت رویکرد های توسعه استان و شهر اصفهان مهم و موثر توصیف کرد.
شهردار اصفهان با اشاره به همکاریها بین ایرنا و خبر گزاری نوتیمکس مکزیک گفت: این همکاری ها در اصلاح روند اطلاع رسانی جهانی و تامین منافع ملت ها نقشی موثر دارد.
در این دیدار که مدیرروابط بین الملل ایرنا و رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان حضور داشتند، رئیس خبرگزاری نوتیمکس مکزیک طی سخنانی قابلیتها و جاذبه های شهر اصفهان را بی نظیر و جذاب توصیف کرد.
آلخاندرو راموس اسکویل که به دعوت خبرگزاری ایرنا به تهران و اصفهان سفر کرده است از این شهر به عنوان یک شهر موزه نام برد.
وی با اشاره به دیدار ها و گفتگوهای انجام شده خود و هیات همراه با محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در تهران ، یکی از مهمترین نیاز های جوامع امروز را انتقال و انتشار واقعیت ها عنوان کرد و افزود: همکاری بین ایرنا و نوتیمکس در راستای تحقق این هدف است و تقویت این همکاریهای مد نظر ما قرار دارد .
تفاهم نامه همکاری مشترک روز یکشنبه میان محمد خدادی مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و «آلخاندرو راموس اسکویل» رئیس خبرگزاری رسمی مکزیک نوتیمکس (Notimex) به امضاء رسید.
رئیس خبرگزاری مکزیک که یکشنبه شب وارد اصفهان شده در جریان این سفر دو روزه ضمن دیدار جداگانه با استاندار و شهردار اصفهان از برخی آثار تاریخی این شهر دیدن کرد .

نوشتن دیدگاه