دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25537
منتشر شده در شنبه, 25 فروردين 1403 12:27
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

شهردار اصفهان با بیان اینکه نوروز ۱۴۰۳ میزبان حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر در اصفهان بودیم، گفت: نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر رضایت بالای میهمانان نوروزی و گویای آن است که شهر اصفهان به‌رغم تمام فراز و نشیب‌ها و شرایط زیست‌محیطی، همچنان مقصد گردشگران داخلی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم‌زاده امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: در شهر اصفهان در ماه‌های فروردین و اردیبهشت زیباترین روزهای سال را تجربه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتیم و سعی کردیم به‌رغم سردی هوا و تلاقی دو بهار رمضان و طبیعت، میزبان خوبی برای میهمانان و مسافران باشیم، افزود: نوروز ۱۴۰۳ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر را در اصفهان میزبان کردیم که نظرسنجی‌های انجام شده بیانگر رضایت بالای میهمانان نوروزی است و از شرایط شهر و خدمات ارائه شده راضی بوده‌اند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سال گذشته یک میلیون و ۸۰ هزار مهمان نوروزی داشتیم که نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش میزان ورود مسافر بودیم و همه گویای آن است که شهر اصفهان به‌رغم تمام فراز و نشیب‌ها و شرایط زیست‌محیطی، همچنان مقصد گردشگران داخلی است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: اردیبهشت «هفته فرهنگی اصفهان» را در پیش‌رو داریم که یک رخداد ویژه و آئین شهری محسوب می‌شود، البته جزئیات بیشتر این آئین را به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سال جدید کاری را از هفته دوم فروردین در شهرداری آغاز کردیم، گفت: سال جاری حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ برای شهر اصفهان در حوزه عمرانی پیش‌بینی کردیم که ۱۰۰ پروژه آن پروژه شاخص شهری است و کل شهر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، همچنین نوعی مزیت شهری محسوب می‌شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری خدمات و پروژه‌های پیش‌بینی شده را تقدیم شهروندان کنیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه