شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25324
منتشر شده در دوشنبه, 16 بهمن 1402 16:25
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود یک‌سوم دانش‌آموزان دوازدهمی رأی اولی هستند که در انتخابات حضوری پر رنگ خواهند داشت و تلاش بر این است که مراسم رأی اولی در مدارس استان داشته باشیم تا دانش‌آموزان با این رویداد مهم آشنا شوند؛ آموزان دیگر از پیش‌دبستانی تا سال دوازدهم هم می‌توانند مشوق...

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان صبح امروز و در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: در ایام دهه فجر مدارس به‌ واسطه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، سرشار از پویایی و نشاط هستند.

وی ادامه داد: تلاش ما خصوصاً در سال جاری مردمی‌سازی و محور بودن دانش‌آموزان در تمامی مناسبات و مراسمات به‌ویژه دهه فجر بوده است.

ابراهیمی با اشاره به نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات پیشرو ابراز داشت: حدود یک‌سوم دانش‌آموزان دوازدهمی رأی اولی هستند که در انتخابات حضوری پر رنگ خواهند داشت و تلاش بر این است که مراسم رأی اولی در مدارس استان داشته باشیم تا دانش‌آموزان با این رویداد مهم آشنا شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: دانش‌آموزان دیگر از پیش‌دبستانی تا سال دوازدهم هم می‌توانند مشوق والدین برای حضور در انتخابات باشند.

وی با اشاره به حضور قابل‌توجه معلمان در فرایند اجرایی انتخابات تصریح کرد: معلمان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین گروه‌های مرجع مردمی اثرگذاری مطلوبی می‌توانند در انتخابات داشته باشند و در این راستا جلسات متعدد بسیاری در سراسر استان برگزار کردیم.

ابراهیمی با اشاره به جامعه یک‌میلیونی دانش‌آموزی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: آموزش خانواده حدود یک میلیون خانواده با رویکرد توجه به مبانی اجتماعی، مشارکت اجتماعی و وظیفه‌ای که بر عهده شهروندان است تعیین شده و در حال اجراست و در تلاشیم تا آموزش و پرورش نقش ویژه خود در امور اجتماعی نظیر انتخابات را به نحو احسن اجرا کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه