دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25071
منتشر شده در یکشنبه, 03 دی 1402 21:55
تعداد دیدگاه: 0
انتقاد عضو شورای شهر اصفهان از کندی پروژه ها؛

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان از روند کند پیشرفت پروژه های منطقه 10 اصفهان انتقاد کرد و گفت با توجه به وضعیت تحقق بودجه، این روند پیشرفت مورد رضایت نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور اظهار کرد: براساس گزارشی که مدیر وقت منطقه 10 در اوایل مهرماه اعلام کرد، این منطقه 47 درصد و 3 هزار و 100 میلیارد ریال تحقق بودجه داشته است. طبیعی است با این تحقق بودجه، از مدیر جدید انتظاراتی داشته باشیم که برگرفته از درخواست‌های مردمی است.

وی افزود: مهمترین این درخواست‌ها مباحث عمرانی است، شورای ششم نیز شعار توجه به محلات کم برخوردار را مدنظر دارد که از جمله این محلات در منطقه 10، میدان عروجی یا شش راه سابق است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مهرماه اعلام شد 85 درصد فعالیت عمرانی در این پروژه رقم خورده است اما هنوز شاهد نیستیم که این مجموعه تکمیل و در اختیار مردم قرار گرفته باشد.

وی ادامه داد: در این محل، به خاطر نبود علائم ترافیکی چندین تصادف رخ داده است و مردم در این زمینه مطالباتی دارند. بودجه‌های خوبی نیز در این منطقه محقق شده که باید در این حوزه هزینه شود.

مهروی پور با بیان اینکه مدیر منطقه در این خصوص باید گزارش عملکرد ارائه کند، گفت: 15 درصد این پروژه باقی مانده که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

وی ادامه داد: همچنین احداث پل اتصال فرسان به خیابان مهر و اتصال سروستان به سپیده کاشانی نیز از دیگر پروژه‌های این منطقه است که باید هرچه زودتر تکمیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت یاد جهادگر فرهنگی و پیشتاز، جانباز شهید دکتر مسعود فروتن گفت: در مورد این شهید بزرگوار صحبت بسیار است، امیدواریم راهش پر رهرو باشد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه