سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 19181
منتشر شده در جمعه, 04 تیر 1400 23:08
تعداد دیدگاه: 0
منتخب نخست شورای شهر اصفهان:

منتخب نخست شورای اسلامی شهر اصفهان بر لزوم شایسته سالاری در انتصابات آینده شهر اصفهان تاکید کرد.


مجید نادرالاصلی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی همراز گفت: در حال حاضر بدنه شهرداری اصفهان مملو از نیروهای کارشناس، توانمند با کارآیی بالا است که شهردارآینده اصفهان باید از همین نیروها در پیشبرد اهداف کلان شهر استفاده کند.

وی اظهار کرد: متاسفانه پیش از این در مدیریت شهری اصفهان شایع بود که با تغییرات اینچنینی، یک حجم وسیعی از پرسنل و کارکنان نیز دچار تغییر می شدند که این موضوع هم برای شهرداری هزینه بردار بود، هم این که شایسته سالاری به خوبی رعایت نمی شد، این در حالی است که بیش از 95 درصد نیازهای نیروی انسانی شهرداری اصفهان را می توان از بدنه همین دستگاه تامین کرد.

نادرالاصلی نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد را ابزاری موثر و مفید در رسیدن به اهداف مدیریتی ارزیابی کرد و افزود: یکی از راه های انگیزه بخشی به نیروی انسانی این است که آن ها را در جایگاه واقعی خود ببینیم و در این صورت می توان توان اجرایی آن ها را به حد بالایی ارتقاء بخشید، ولی وقتی نیروی انسانی در شهرداری شاهد آن باشد که برای جزئی ترین مسئولیت ها، نگاه شهرداران و مدیران شهرداری به بیرون از مجموعه است، توان مدیریتی خود را در حد پایینی نگه می دارند و بعضا بُردار اجرایی آنها خلاف جهت مدیریت شهری نیز حرکت می کند که این اتفاق باعث ایجاد تنش و ناهماهنگی در سیستم می شود.

بنا براین گزارش، متاسفانه در ادوار گذشته شهرداری اصفهان در مواقع جابجایی مدیریت شهری، شاهد بیشترین تغییرات در سطح میانه این مجموعه خدماتی بوده که همین مسئله در برهه ای از زمان برای مدیران شهری اصفهان حاشیه ساز شده است.

 

دیدگاه‌ها  
  0
سلام بطور میانگین در مناطق شهرداری ۳۰نفر کمک امور شهر هست که خود هزینه بالای به شهرداری تحمیل میکنه با این هزینه چه کارهایی که نمیشه انجام داد در سطح شهر
نوشتن دیدگاه