چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403, Wednesday 8 May 2024, مصادف با 29 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25004
منتشر شده در چهارشنبه, 22 آذر 1402 11:00
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل سازمان‌های مردم‌ نهاد و خیّر‌ین سلامت وزارت بهداشت:

مدیرکل سازمان‌ های مردم‌ نهاد و خیّر‌ین سلامت وزارت بهداشت، روش های مختلف درمان ناباروری در پژوهشگاه رویان را از مهمترین دستاوردهای این مرکز در راستای طرح جوانی جمعیت عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدجواد حیدری ‌پور، مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّر‌ین سلامت در نشست با رییس و هیات مدیره پژوهشگاه رویان، با بیان اینکه مجموعه پژوهشگاه رویان ویژگی‌ های بسیار ارزشمندی در حوزه‌ های پژوهشی و علمی سلامت دارد، گفت: یکی از با اهمیت ‌ترین دستاوردهای پژوهشگاه رویان، ورود به عرصه درمان ناباروری است.

وی با اشاره به طرح جوانی جمعیت، افزود: درحال حاضر که برنامه‌ های افزایش جمعیت در دستور کار کشور قرار گرفته است، اهمیت و ضرورت اقدامات این پژوهشگاه در حوزه جمعیت و درمان ناباروری، ملموس تر است.

مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیّر‌ین سلامت در ادامه سخنانش اظهار کرد: یکی دیگر از مهمترین دستاوردهای این پژوهشگاه ورود به حوزه سلول ‌های بنیادی و درمان بیماری‌ ها از این طریق است.

حیدری ‌پور با اشاره به تغییر ذائقه خیّرین به سمت حوزه‌ های پژوهشی و آموزشی، تصریح کرد: کمک‌ های خیّرین می ‌تواند منجر به یافتن روش‌ های درمانی تازه یا بهبود روش‌ ها شود تا بسیاری از بیماران ناامید از درمان و بهبودی، به زندگی امیدوار شوند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه