شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24943
منتشر شده در دوشنبه, 13 آذر 1402 10:53
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی:

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، شرایط جوی را برای تمامی گروه‌های سنی ناسالم پیش‌بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: برای دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام و پایدار پیش‌بینی شده است که این شرایط سبب خواهد شد تا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران، کرج، اصفهان، قم، اراک و مشهد شرایط جوی برای تمامی گروه‌های سنی ناسالم شود.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر سه‌شنبه با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان‌های ساحلی خزر، بارش‌های پراکنده و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.

گودرزی توضیح داد: از چهارشنبه تا جمعه در سواحل دریای خزر و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز، شمال‌غرب و غرب کشور انتظار بارش‌های پراکنده و گاهی رعدو برق وجود دارد که این شرایط سبب بهبود نسبی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می‌شود.

به گفته وی، از بعدازظهر سه‌شنبه تا ظهر چهارشنبه دریای خزر متلاطم پیش‌بینی شده است. تهران امروز غبار دارد و بیشینه دما در پایتخت به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه