يكشنبه 16 ارديبهشت 1403, Sunday 5 May 2024, مصادف با 26 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24793
منتشر شده در دوشنبه, 08 آبان 1402 15:00
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان گفت: نقش الگویی والدین نباید فراموش شود چراکه بسیاری از کارهایی که انتظار داریم تا فرزندمان انجام دهد را باید خودمان انجام دهیم تا نوجوان بداند که والدین و اطرافیان او الگوی مناسبی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان صبح امروز و در گفت و گو با برنامه رادیویی سلام اصفهان با اشاره به سالروز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دوران زندگی هر انسانی دوران نوجوانی و جوانی است که فرد در این دوران نیازمند ارتباط ویژه‌تری با والدین است و ایمن‌ترین فضا برای نوجوانان فضای خانواده است.

وی ادامه داد: از والدین تقاضا دارم این دوران را درک کنند و اهتمام ویژه‌ای به گوش‌دادن به فرزند خود داشته باشند، نوجوان و جوان ما بیش از اینکه نیاز به شنیدن داشته باشد نیازمند به گوش‌کردن اطرافیان و والدین دارد.

ابراهیمی با اشاره به لزوم احترام به نوجوان و جوان ابراز داشت: از منظر اسلام نوجوان و جوان باید مشاورین خانواده باشند و باید آنها را محترم شمرد و مورد تکریم قرارداد و در نظر داشت که نقش الگویی سایرین بسیار مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: ارتباط صمیمی و مستقیم و گفت و گو محورانه فرزندانمان با والدین بسیار مهم است؛ گاهی مشغله‌های مختلف به‌اندازه‌ای والدین را در گیر می‌کند که فرصت ارتباط مطلوب را سلب می‌کند که می‌تواند آسیب‌زا باشد.

وی خاطرنشان کرد: نقش الگویی والدین نباید فراموش شود چراکه بسیاری از کارهایی که انتظار داریم تا فرزندمان انجام دهد را باید خودمان انجام دهیم تا نوجوان بداند که والدین و اطرافیان او الگوی مناسبی هستند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه