دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24745
منتشر شده در دوشنبه, 01 آبان 1402 13:27
تعداد دیدگاه: 0
مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات خبر داد؛

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب‌روضات گفت: فاز نخست پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، حدفاصل پل شهید مطهری تا پل جهاد به بهره‌برداری رسید و جریان ترافیک در آن برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، رضا امینی با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارگران و مهندسان برای تکمیل پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار کرد: فاز نخست این پروژه حد فاصل پل شهید مطهری تا پل جهاد به بهره‌برداری رسید و جریان ترافیک در آن برقرار است.

وی افزود: عملیات عمرانی که در حال حاضر شهروندان در سطح بزرگراه شهید خرازی مشاهده می‌کنند، مربوط به فاز دوم حدفاصل پل جهاد تا پل کهندژ و فاز سوم این پروژه (احداث پل صاحب روضات) است.

مدیر پروژه‌های تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات خاطرنشان کرد: پل صاحب‌روضات برای بهبود دسترسی در دو سمت بزرگراه و کاهش تراکم در تقاطع جهاد، حتی کاهش ترافیک روی پل صمدیه استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه پل صاحب روضات امکان دسترسی خیابان کاشانی به خیابان بهستان را ایجاد می‌کند، افزود: این پل به ابعاد ۳۰ در ۳۲ متر به‌صورت رفت و برگشت روی بزرگراه شهید خرازی به‌صورت پیش‌ساخته شامل دو کوله بتنی، هرکدام به طول ۳۰ متر و هفت ستون در محور وسط بدون اینکه تغییری در ترافیک بزرگراه ایجاد شود، به‌صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه