جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24736
منتشر شده در پنج شنبه, 27 مهر 1402 14:00
تعداد دیدگاه: 0
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش:

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باتوجه‌ به ورود نیروهای جدید در اواخر شهریورماه در سال جاری و عدم وجود فرصت لازم جهت توانمندسازی این دسته از نیروها، بلافاصله کارگاه‌های توانمندسازی معلمان از پایه اول تا ششم برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وجیه فاضل، معاون آموزش ابتدایی این اداره کل در خصوص توانمندسازی نیروهای جدیدالاستخدام، اظهار داشت: باتوجه‌ به ورود نیروهای جدید در اواخر شهریورماه در سال جاری و عدم وجود فرصت لازم جهت توانمندسازی این دسته از نیروها، بلافاصله کارگاه‌های توانمندسازی معلمان از پایه اول تا ششم برنامه‌ریزی شد.

وی با اشاره به استفاده از نیروهای توانمند و همچنین سرگروه‌های آموزشی در این طرح، ادامه داد: کانال‌های توانمندسازی در بستر شاد تشکیل شد و محتواهای تولید شده در این راستا به‌صورت روزانه در بستر ایجاد شده، منتشر می‌شود.

فاضل ابراز داشت: در این کانال‌ها محتواها شیوه‌های نوین تدریس، کلاس‌داری متناسب با بودجه‌بندی به معلمان استان موردنظر بوده است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: محتواها به‌صورت موضوعی و با استفاده از اساتید مجرب آموزش و پرورش انجام وتولید می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حال پیگیری برای توانمندسازی مدیران مقطع ابتدایی هم هستیم تا بتوانیم برنامه‌های مختلف نظیر توانمندسازی و تشریح برنامه‌های معاونت آموزش ابتدایی این اداره کل را از این طریق انجام دهیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه