جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24276
منتشر شده در پنج شنبه, 22 تیر 1402 15:34
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تحول در گزینش نیروی آموزش و پرورش را از دیگر راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش است؛ فرایند ارزیابی داوطلبین شغل معلمی در حال انجام است تا بهترین معلمان برای دوره ابتدایی انتخاب شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین تجلیل از معلمان سرآمد و توانمند استان اظهار داشت: در وصف دانش و فرهیختگی سخن گفت؛ چرا که از منظر اسلام بالاترین مرتبه را کسی دارد که در حوزه اندیشه و اندیشیدن گام بر می‌دارد.

وی خردمندان و خردورزان را همکاران خداوند خواند و بیان داشت: به همین دلیل، نخستین آیات نازل شده بر قلب پیامبر (ص)، در خصوص علم است.

ابراهیمی افزود: مقدس خواندن قلم توسط خدا و قسم‌خوردن بر آن به دلیل خاصیت انسان‌پروری قلم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: سرآمدترین معلمان استان اصفهان در این جلسه حضور دارند که به‌صورت نمادین از آن‌ها که نمایندگان معلمان فرهیخته استان هستند تقدیر خواهیم کرد.

وی با بیان لزوم ارتقای حکمرانی در آموزش و پرورش اضافه کرد: در حال حاضر جایگاه آموزش و پرورش زیبنده آن نیست و باید جامعه جایگاه واقعی آن را بداند، هرچند این مسئله در قالب شعار بسیار مطرح شده اما باید در واقعیت نیز تجلی یابد.

ابراهیمی تصریح کرد: یکی از راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش آن است که معلم به هر قیمتی پذیرش نشود و این یکی از سیاست‌های دولت مردمی است چرا که باید بهترین معلم باید برای تربیت دانش‌آموزان انتخاب شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تحول در گزینش نیروی آموزش و پرورش را از دیگر راهکارهای ارتقای حکمرانی آموزش و پرورش دانست و ابراز داشت: فرایند ارزیابی داوطلبین شغل معلمی در حال انجام است تا بهترین معلمان برای دوره ابتدایی انتخاب شوند.

وی با اشاره به رتبه‌بندی معلمان بیان کرد: هدف از رتبه‌بندی معلمان آن است که جامعه بداند معلم کارمند نیست و نباید با دیگر کارمندان سنجیده شود، بلکه باید با استاد دانشگاه هم‌طراز باشد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه