دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24122
منتشر شده در یکشنبه, 21 خرداد 1402 13:49
تعداد دیدگاه: 0
شبکه نسیم؛

مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه «خوش نمک» درباره این برنامه طنز گفت: در «خوش نمک» ما به دنبال فراهم کردن لحظات خوش و مفرح برای بینندگان و همراهان همیشگی شبکه نسیم هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، مومن نژاد ادامه داد: پیش تولید این مسابقه از دی ماه سال گذشته آغاز شد و در دو فصل ۷۰ قسمتی در حال تولید است. در هر قسمت حدود 30 نفر مهمان در استودیو حضور دارند و پنج شرکت‌کننده از شهرها و روستاهای دور و نزدیک کشورمان گرد هم آمده‌اند که با حرکات و گفتار کمدی و طنز برای اثبات بامزگی خود با هم رقابت می‌کنند.

مومن نژاد تصریح کرد: در پایان هر قسمت یک نفر که بیش از همه موفق به خنداندن تماشاچیان حاضر در سالن شده و آرای بیشتری از حضار کسب کرده باشد به مرحله بعدی راه پیدا خواهد کرد. این شخص که به عنوان نفر اول انتخاب شده است می تواند یک نفر را که بیشترین آراء را داشته با خود به مرحله بعدی ببرد.

تهیه کننده «خوش نمک» ادامه داد: شخصی که کمتر از همه لبخند به لب تماشاچیان آورده باشد به عنوان «خوش‌نمک» آن قسمت انتخاب می‌شود که تندیس یادگاری برنامه را دریافت می‌کند و از دور رقابت خارج می‌شود. هدف اصلی «خوش‌نمک» خلق لحظاتی خوش برای مخاطبان و جا انداختن فرهنگ شوخ‌طبعی و پذیرش شوخی ا‌ست.

وی با اشاره به این که در این برنامه به دنبال سلبریتی ها و بازیگران معروف نرفتیم، خاطرنشان کرد: سعی کردیم شرکت کنندگان برنامه از دل مردم باشد و پیشینه ای از کارهای کمدی نداشته باشند. کلیت برنامه ساده است و هدف این است که نشان دهیم حتی آدم های ساده می توانند موقعیت شاد و مفرحی فراهم و در جمع خانواده و دوستان خود کمدی خلق کنند و طنزپرداز باشند.

مومن نژاد گفت: این مسابقه دیالوگ محور است و بیش تر روی طنز کلامی کار می کنیم و بازی ها هم به گونه ای طراحی شده که افراد به راحتی بخندند.

«خوش‌نمک» مسابقه کمدی به تهیه‌کنندگی مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای میلاد صالح پور از سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می رود. مدت زمان این برنامه جذاب 60 دقیقه است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه