سه شنبه 1 خرداد 1403, Tuesday 21 May 2024, مصادف با 13 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 23088
منتشر شده در دوشنبه, 12 دی 1401 17:58
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از حضور و نظارت کامل بازرسان این سازمان بر نرخ‌گذاری و قیمت‌ها در دوشنبه‌بازار بعثت جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: دوشنبه‌بازار خیابان بعثت پس از سه‌راه گلستان واقع شده است. این بازار روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال و میزبان شهروندان از سراسر شهر است.

وی با اشاره به تنوع اجناس در دوشنبه‌بازار افزود: در این بازار حدود ۷۰ تا ۱۰۰ غرفه‌دار برپا شده است که با توجه به استقبال گسترده شهروندان به دلیل قیمت مناسب و عرضه مستقیم کالا و محصولات، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در صدد تخصصی‌کردن این بازار است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه نظارت بر دوشنبه‌بازار اصفهان خاطرنشان کرد: بازرسان سازمان میادین با حضور در این بازار، بر قیمت‌ها و نرخ‌گذاری‌ها نیز نظارت کامل دارند تا شهروندان با خیال راحت‌تری کالاها و اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

ماه‌آورپور تصریح کرد: ناظران اداره بهداشت محیط نیز در این بازارها نظارت لازم را انجام می‌دهند، همچنین نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت در این مکان مستقر است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه