جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22953
منتشر شده در یکشنبه, 27 آذر 1401 10:23
تعداد دیدگاه: 0
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش‌های پراکنده باران برای استان‌های کرمان و یزد خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه وزش باد و بارش‌های پراکنده را برای پایتخت انتطار می‌رود که هوای تهران را مطلوب‌ تر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با تشریح وضعیت جوی کشور و اعلام بارش‌های پراکنده در استان‌های کرمان و یزد برای امروز گفت: برای روز دوشنبه در برخی نقاط کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: روز سه‌شنبه با تغییر جریانات و شمالی شدن جریانات روی سواحل دریای خزر در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه علاوه بر این مناطق خراسان شمالی هم بارش باران با شدت کمتر خواهد داشت.

به گفته گودرزی، روز سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل و چهارشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز سه‌شنبه در سواحل دریای خزر و روز چهارشنبه در نیمه شرقی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، وزش بادهای قابل ملاحظه را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز به بعد انباشت آلاینده‌ها در شهرهایی مثل تهران و کرج ادامه دارد که هشدار سطح نارنجی برای این مناطق صادر شد که از روز چهارشنبه با وزش باد قابل ملاحظه در این شهرها هوا مطلوب‌تر خواهد شد.

گودرزی آسمان تهران را کمی ابری همراه با غبار محلی اعلام کرد و گفت: از روز چهارشنبه انتطار وزش باد و بارش‌های پراکنده را برای پایتخت داریم که هوای تهران را مطلوب‌تر خواهد کرد.

وی افزود: دمای هوا از روزهای آتی در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دارد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه