دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22794
منتشر شده در چهارشنبه, 09 آذر 1401 11:06
تعداد دیدگاه: 0

مدیر شبکه آموزش سیما از افتتاح آموزشگاه تلویزیونی کنکور در دی‌ ماه خبر داد و گفت: کانالی به شبکه آموزش اضافه می‌شود و روزی ۱۰ ساعت فقط به موضوع کنکور می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی عبدالعالی گفت: این شبکه کاملا رایگان است و این طور نیست که بگوییم عدد فلان را بفرستید و برای ادامه درس، پول پرداخت کنید. در رشته‌های تجربی، ریاضی و انسانی آنچه دانش آموزان از نکته و تست و جمع بندی نیاز دارند، ارائه می شود. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، گام بزرگی در راستای عدالت آموزشی برداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: دانش آموزان می‌توانند از طریق اینترنت جزوه کلاس‌ها را هم بارگذاری (دریافت) کنند.

مدیر شبکه آموزش سیما با بیان این که کنکور، یک مافیای ۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال دارد، افزود: ما برای این کانال بهترین معلم ها را انتخاب کردیم و دستمزد خوبی هم به آنها دادیم. شرط ما این بود که درس دادن شان جامع باشد. از چند معلم استفاده کردیم و از آنها خواستیم اشتباهات یکدیگر را مشخص کنند تا مطمئن شویم که نکته درسی جا نیفتاده است.

به گفته عبدالعالی از دی‌ماه، دو شبکه آموزش خواهیم داشت و شبکه دوم روی فرکانس دیگری تنظیم می‌شود.

وی همچنین از برگزاری ۵۰ قسمت آموزش برای آزمون سمپاد ششم دبستانی‌ها خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با مشارکت طراحان سمپاد برگزار می‌شود و هر دانش آموزی که این آموزش‌ها را ببیند، دیگر نیازی به جلسات آموزشی تیزهوشان ندارد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه