دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22433
منتشر شده در یکشنبه, 01 آبان 1401 13:59
تعداد دیدگاه: 0
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران:
حضور گردشگران خارجی در ایران را گسترش می‌دهیم

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: هفته گذشته جلسه‌هایی با ۲۰۰ نفر از اصحاب گردشگری و مسئولین و نمایندگان داشتیم که طی آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم و در تلاش هستیم که حضور گردشگران خارجی را در ایران گسترش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حرمت الله رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران درباره اقدامات اخیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران گفت: هفته گذشته جلسه‌هایی با ۲۰۰ نفر از اصحاب گردشگری و مسئولین و نمایندگان داشتیم که طی آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دادیم. در این جلسه نسبت به ورود گردشگر از کشورهای همسایه صحبت کردیم و در تلاش هستیم که حضور گردشگران خارجی را در ایران گسترش دهیم.

او افزود: ما در زمینه معرفی خودمان با کوتاهی مواجه بودیم. ورود گردشگر به کشورهای مختلف از این جهت اهمیت دارد که توریست‌ها با فرهنگ و تمدن سایر کشورها آشنا می‌شوند. اما دخالت و دروغ پراکنی کشورهای بیگانه در خصوص مسائل داخلی کشور ما آزار دهنده است. با این حال، ایران، کشور امنی است و مردم آزادانه زندگی‌شان را می‌کنند. دخالت‌ کشورهای بیگانه مبنی بر اینکه ایران شرایط بحرانی دارد، حقوق مردم ایران را ضایع می‌کند.

رفیعی ادامه داد: شرایط بحرانی در کشور نمی‌بینیم و گردشگر خارجی در ایران به راحتی سفر می‌کند و تا به حال در اماکن گردشگری مشکل و معضلی نداشتیم.

او در خصوص ارتباط حضور گردشگران ایرانی و تلاش برخی کشورها برای ناامن نشان دادن کشورمان نیز گفت: حضور گردشگران در ایران هیچ ارتباطی با جریان ایران هراسی ندارد و رسانه‌های بیگانه هر موضوعی را به هم ربط می‌دهند که این اصلا درست نیست. در دو سال پی در پی معیشت مردم بر اثر کرونا مختل شده بود و امیدواریم شرایطی که به تازگی رونق گرفته دوباره بهتر شود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه