دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22327
منتشر شده در شنبه, 16 مهر 1401 13:24
تعداد دیدگاه: 0
وزیر آموزش و پرورش:

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهارکرد: دشمن امروز آموزش و پرورش را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، یوسف نوری در سفر یک روزه خود به استان قزوین، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: پس از ۲۶ ماه تعطیلی کلاس های درس به دلیل کرونا شاهد حضوری شدن مدارس بودیم و دیدیم که دشمن در این شرایط به دنبال هجمه به دانش آموزان ما و آموزش و پرورش هستند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمن که تا دیروز دانشگاه ها و دانشجویان ما را مورد هدف قرار داده بود، امروز آموزش و پرورش و دانش آموزان ما را هدف قرار داده است.

وی افزود: دشمن می خواهد تا نظام و میهن اسلامی ما به قله های پیشرفت نرسد و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آموزش و پرورش همواره مورد توجه علما و بزرگان و البته دشمنان قرار دارد، چرا که تربیت نسل های آینده و توسعه و رشد و اعتلای کشورها وابسته به این دستگاه است و تاثیرگذاری آن بسیار بالاست.

وی اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش همواره در مسیر اعتلای تعلیم و تربیت فرزندان میهن اسلامی گام برداشته و در این راه همه تلاش خود را به کار گرفته است.

نوری گفت: وزارت آموزش و پرورش سند ۲۰۳۰ را در مدارس اجرا نمی کند.

وزیر آموزش و پرورش سفر به استان ها را در راستای آشنایی بهتر با مسایل و مشکلات استان ها در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: کارهای خوبی با پیگیری های مسوولان استان قزوین از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار در حوزه های آموزش و پرورش انجام شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه