دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22186
منتشر شده در یکشنبه, 20 شهریور 1401 18:31
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان:

مدیرکل نظارت بر اجرای ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان، تحرک بخشی و رونق تولید مسکن پایدار و مبتنی بر ارزش‌های ایرانی اسلامی و متناسب با فناوری‌های نوین ساختمان را از چالش‌ها و اولویتهای مدیریت شهری اصفهان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، خلیل عسکرپور در نشست هم اندیشی نمایندگان انبوه‌سازان مسکن اصفهان که با محوریت کاهش موانع فرآیند تولید انبوه مسکن و اصلاح فرآیندهای شهرسازی برگزار شد، گفت: تحرک بخشی و رونق تولید مسکن پایدار و مبتنی بر ارزش‌های ایرانی اسلامی و متناسب با فناوری‌های نوین ساختمان از جمله چالش‌ها و اولویت‌های پیش روی مدیریت شهری اصفهان است.
او افزود: در همین راستا معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان تلاش کرده است تا با برگزاری سلسله جلسات و نشست‌هایی با انبوه سازان در جهت کاهش و رفع موانع فرایند تولید مسکن انبوه گام بردارد.
او دیدگاه‌ها و چالش‌های انبوه سازان در خصوص موضوعات شهرسازی را بسیار کارگشا دانست و تأکید کرد: با مطرح شدن دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی انبوه سازان در چنین نشست‌هایی، مشکلات فرآیندها سریع تر شناسایی و رویه‌های اداری شهرسازی و به ویژه شهرسازی الکترونیک زودتر اصلاح خواهد شد.
به گفته عسکرپور، نتیجه چنین فرآیندی تولید انبوه مسکن، رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی شهر و گسترش و تقویت ظرفیت‌های شهرسازی الکترونیک است.
در بخش دیگری از این نشست، امید علی اصغری مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک، سهیل عمرانی رئیس اداره ضوابط شهرسازی، سید محمد موسوی‌زادگان رئیس اداره گشت فنی ساختمان و پیشگیری و رفع تخلفات شهرسازی و جمعی از انبوه سازان شهر اصفهان به بیان نظرات خود درباره موضوع موردنظر پرداختند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه