سه شنبه 18 ارديبهشت 1403, Tuesday 7 May 2024, مصادف با 28 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22182
منتشر شده در شنبه, 19 شهریور 1401 20:25
تعداد دیدگاه: 0
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان خبر داد:

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: سازمان فاوا برای نخستین بار موفق شد از فروش سرویس فیبر نوری ۲۲۰ میلیارد ریال درآمد کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حمید رضا ابطحی با اعلام این خبر گفت: سازمان فاوا شهرداری اصفهان از بدو تاسیس تا کنون ارائه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات به شهرداری اصفهان را به صورت مکانیزه و بر خط بر عهده داشته و محل کسب درآمد این سازمان از شهرداری و مجموعه‌های وابسته بوده است.
او افزود: یکی از اهدافی که این سازمان در سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده است، کسب درآمد از دارایی‌های سازمان فاوا در خارج از شهرداری اصفهان بوده است، موضوعی که شهردار اصفهان نیز در این دوره بر آن تأکید دارد.
او خبر داد: در همین راستا در ابتدای سال جاری پس از بررسی‌های کارشناسی و جلسات متعدد، اولین قرارداد بزرگ درآمدی خارج از شهرداری، با یکی از اپراتورهای مخابراتی به امضای مدیران عامل طرفین رسید.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری اصفهان با حدود ۳۵۰ کیلومتر کابل فیبر نوری و حدود ۳۰۰ کیلومتر کانال، ظرفیت بسیاری خوبی را در زمینه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات دارد.
او افزود: همچنین نزدیک به ۲۲۰ جعبه در تقاطع‌های ترافیکی و حدود ۱۰۰ ساختمان به شبکه فیبر نوری شهرداری اصفهان متصل شده است که این ظرفیت در مسیر توسعه بوده و به مرور افزایش پیدا خواهد کرد./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه