دوشنبه 17 ارديبهشت 1403, Monday 6 May 2024, مصادف با 27 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22165
منتشر شده در چهارشنبه, 16 شهریور 1401 14:00
تعداد دیدگاه: 0
شهردار اصفهان:

قاسم‌زاده گفت: طرح جدیدی برای سرویس دهی به خانواده‌هایی که هزینه پرداخت تاکسی و سرویس مدارس برای آن‌ها سخت است در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: در برخی از مدارس پسرانه اجازه پارک دوچرخه‌ها به دانش‌آموزان داده نمی‌شود و معمولا مجبور می‌شوند در کوچه و خیابان پارک کنند و به این ترتیب از دوچرخه به عنوان وسیله نقلیه استفاده نمی‌کنند که اگر آموزش و پرورش این امکان را فراهم کند تا دانش‌آموزان دوچرخه را وارد حیاط مدرسه کنند، ما هم گیره‌های پارک دوچرخه را به آن مدارس هدیه خواهیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: در برخی مدارس که از سرویس استفاده می‌کنند، رانندگان چندین دقیقه قبل از تعطیلی منتظر دانش‌آموزان می‌مانند و باعث می‌شوند که در معابر ترافیک و راهبندان ایجاد شود، نیاز به بخشنامه‌ای داریم که سرویس‌ها را ملکف کند زودتر از ۱۵ دقیقه به تعطیلی مدارس به محل مدرسه نیایند.

قاسم‌زاده ادامه داد: و هم‌چنین حتی‌الامکان در حیاط مدارس منتظر تعطیلی باشند و دانش‌آموزان در حیاط سوار سرویس شوند تا معابر ترافیک نشود.

شهردار اصفهان هم‌چنین مطرح کرد: یک امکان سرویس‌دهی جدید داریم که می‌توانیم به مدارس ابلاغ کنیم تا خانواده‌هایی به تعداد خاص که پرداخت هزینه تاکسی و سرویس برای آن‌ها سخت است، می‌توانند با اتوبوس‌رانی هماهنگ شوند و در گروه‌های چندین نفره ثبت‌نام کنند، اگر در حد یک اتوبوس یا میدل‌باس بشوند، سرویس اتوبوس در اختیارشان خواهد بود که هزینه سفر نیز با همان کارت اتوبوس است و ارزان خواهد بود./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه