سه شنبه 11 ارديبهشت 1403, Tuesday 30 April 2024, مصادف با 21 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22080
منتشر شده در یکشنبه, 30 مرداد 1401 23:10
تعداد دیدگاه: 0
پشت پرده یک پرونده مرموز؛

سارقی که چندی قبل یکی از مدیران شهری اصفهان را تا سر حد مرگ با چاقو مضروب کرده بود، قاتل اجاره ای از آب در آمد.

به گزارش پایگااه خبری تحلیلی همراز، حدود یکماه قبل خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر مضروب شدن مدیر روابط عمومی منطقه 4 شهرداری اصفهان توسط یک فرد شرور با 7 ضربه چاقو.

در تشریح جزئیات خبر نیز آمده بود که سارقی که قصد سرقت گوشی تلفن همراه این مدیر شهری را داشت، وقتی با مقاومت وی مواجه شد ضربات متعدد چاقو را بر بدن وی وارد کرد، به طوری که روزهای اول حال مدیر روابط عمومی منطقه 4 شهرداری اصفهان وخیم گزارش می شد.

اما ماموران امنیتی که این پرونده را به دلیل اهمیت آن ویژه پیگیری می کردند دریافتند که عمق جراحت ها به گونه ای است که قصد ضارب جان مضروب بوده و صرفا انگیزه سرقت گوشی تلفن در این پرونده بعید به نظر می رسید.

ماموران پس از بررسی و رد گیری متهم پرونده با استفاده از دلایل، شواهد، قرائن و اظهارات شاهدان عینی توانستند وی را شناسایی و دستگیر و در بازجویی های تخصصی دریافتند که فرضیه آنها قدرت و قوت زیادی به خود گرفته و فرد ضارب قاتل اجاره ای است که تنها مدت کمی قبل از این درگیری با گذشت شاکی از زندان آزاد شده بود.

بر اساس اظهارات یک مقام آگاه در این پرونده، در بررسی های بعدی نیز مشخص شد که ضارب با نام «رضا م» که سابقه کیفری مشارکت در قتل دارد از طرف یکی از پیمانکاران آسفالت شهرداری منطقه 4به نام «رضا ش» با مبلغ بالای یک میلیارد ریال تطمیع شده تا دست به این اقدام بزند.

این مقام آگاه ادامه داد: به نظر می رسد سید فخرالدین حسینی که در این پرونده مورد اصابت هفت ضربه چاقو از ناحیه گردن، کمر، پهلو و دست قرار گرفته است مخالف برخی تخلفات پیمانکار موصوف بوده که بر این اساس دستور برخورد با این کارمند مدیریت شهری را صادر کرده است.

این در حالی است که این پیمانکار نیز سابقه بازداشت داشته و به تازگی از زندان آزاد شده بود./انتهای پیام

 

نوشتن دیدگاه