جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21435
منتشر شده در دوشنبه, 08 فروردين 1401 15:49
تعداد دیدگاه: 0
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

رییس کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در بازدید سرزده از کمپ گردشگری باغ فدک به بررسی نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی و میزان رضایتمندی آنان پرداختند و با توجه به وجود اختلاف در خصوص این کمپ، برای حل این اختلاف ها اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، حجت الاسلام و المسلمین اسد اله جعفری رییس کل دادگستری استان در حاشیه بازدید سرزده از این کمپ گردشگری بیان داشت: با توجه به شرایطی که در این کمپ وجود دارد و اسکان مسافران در چادر، در مجموع رضایت نسبی از وضعیت فعلی وجود دارد اما این کافی نیست و لازم است مسؤولان این وضعیت را بهبود ببخشند.

وی افزود: با توجه به اینکه کمپ گردشگری باغ فدک یکی از مراکز اصلی در حوزه اسکان و اقامت موقت مسافران و گردشگران بوده و سالانه گردشگران و مسافران زیادی را از سراسر کشور در خود جای می دهد، ضروریست با ورود شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی طرح درازمدتی برای این باغ پیش بینی و اجرا شود و با ساخت و تجهیز سازه های مناسب که امکانات رفاهی آن در حد مطلوب باشد، موجبات آسایش بیشتر مسافران دیار نصف جهان فراهم شود.

رییس کل دادگستری استان ادامه داد: البته اختلافات حقوقی نیز در خصوص این کمپ گردشگری وجود دارد که دادگستری استان اعلام آمادگی برای پیگیری و حل و فصل این اختلافات می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان ضمن تشکر از تمامی دستگاه های خدمت رسان در این کمپ خاطرنشان کرد: امیدواریم برای سال‌های آینده هم این مکان با این حجم از استقبال مسافران امکانات بیشتری داشته باشد.

نوشتن دیدگاه