شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21370
منتشر شده در چهارشنبه, 18 اسفند 1400 14:58
تعداد دیدگاه: 0
استاندار اصفهان:

استاندار اصفهان برخلق ظرفیت‌های جدید در امور خیریه و کمک به مددجویان سفارش کرد و گفت: تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی تاثیر بسزایی در ساماندهی امور خیر دارد و خواستار توجه جدی به این موضوع هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سیدرضا مرتضوی در آئین اهدای 1300 سری جهیزیه و 1000 دستگاه تبلت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، با تبریک اعیاد شعبانیه به ظرفیت‌های سامانه امداد هوشمند (سها)‌ اشاره اظهار داشت: این سامانه توانمندسازی مددجویان را همراه با حفظ کرامت آنان مورد توجه قرار داده و از این جهت حرکتی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است.

وی تعلق خاطر و باور مردم به ایام شعبانیه را یکی از عوامل رقم زدن جلوه‌های ایثار و گذشت مردم عنوان و تصریح کرد: استان اصفهان همیشه در همه عرصه‌ها از جمله در مولفه‌های متعالی ایثار، شهادت، مددکاری، دستگیری و فداکاری در اوج بوده و چنین اموری از شاخص‌های اصیل رفتاری مردم استان شهیدپرور و سخت‌کوش اصفهان است.

استاندار اصفهان فعالیت و تلاش در مجموعه‌های خیریه را مصداق بارز شاخص مسئولیت اجتماعی و اعتماد اجتماعی برشمرد و اقدام در امور خیر را یکی از افضل‌ترین امور تبیین و افزود: مشارکت فعالانه در این حیطه خیرخواهانه توفیق ویژه می‌خواهد.

وی همچنین بر هم‌افزایی و همکاری سازنده نهادها در یاری رساندن به نیازمندان تأکید و بیان کرد: بی‌گمان با تشکیل و فعالیت قرارگاه محرومیت‌زدایی شاهد اتفاقات فرخنده‌ای می‌شویم.

مرتضوی بر خلق ظرفیت‌های جدیدی در امور خیریه و کمک به مددجویان سفارش و خاطرنشان کرد: بی‌شک، ساماندهی به فعالیت‌های خیرخواهانه از اهمیت خاص و شایانی برخوردار است و هر چقدر، بازه کمک‌های خیرخواهانه گسترده‌تر و انسجام بیشتر شود و از سوی دیگر از موازی کاری ممانعت گردد، نتیجه کارآمدتر و قابل قبول‌تری در راستای تحقق عدالت اجتماعی عملیاتی می‌شود./ تسنیم

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه