شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21356
منتشر شده در شنبه, 14 اسفند 1400 17:54
تعداد دیدگاه: 0
آغاز بارش از غرب و شمال استان؛

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به‌صورت کمی تا نیمه ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

آقایی گفت: از عصر فردا با نفوذ سامانه بارشی از اواخر وقت بارش در نیمه‌ غربی و شمال استان آغاز خواهد شد و طی روز دوشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روز دوشنبه در نیمه‌ جنوبی استان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیان کرد: کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت.

وی گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۰ و کمینه فردا ۲ درجه سانتی‌گراد و خور و بیابانک ۲۳ و بوئین میاندشت با منفی ۶ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

آقایی با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان افزود: سمیرم ۱۰، فریدون‌شهر و نجف‌آباد یک، نطنز ۴، دهاقان و داران ۳، خوانسار ۲ و چادگان ۴ میلی‌متر باران گزارش شده است./فارس

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه