پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 17228
منتشر شده در سه شنبه, 05 اسفند 1399 17:56
تعداد دیدگاه: 0

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان خبر داد و گفت: با ورود سیستم ناپایدار جوی از پایان روز چهارشنبه با افت ۸ درجه‌ای دما و بارش برف و برف باران مواجه خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، منصور شیشه‌فروش با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی، اظهار داشت: سیستم ناپایدار جوی از جنوب کشور از پایان روز چهارشنبه وارد مناطق غرب و جنوب استان می‌شود و شاهد افت دما و بارش همزمان باران و برف خواهیم بود.

وی افزود: روز پنج‌شنبه این سامانه ناپایدار با شدت کمتری شهر اصفهان، نائین و مناطق شرق استان را در بر می‌گیرد که با کاهش دما و بارندگی همراه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه پیش‌بینی افت 8 درجه‌ای دما در روزهای پایانی هفته گزارش شده، گفت: کاهش دمای هوا و بارندگی مناطق غربی، نیمه شمالی و مرکزی استان را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: تدابیر لازم اتخاذ شده بنابراین راهدارخانه‌های استان آماده باش هستند و نمک و شن مناسب را ذخیره می‌کنند و بر این اساس بخش‌نامه‌های متعددی به مناطق سردسیر از جمله سمیرم و پادنا اعلام شده است.

شیشه‌فروش تصریح کرد: شرایط تا روز چهارشنبه به صورت نوسانی در تغییر بوده تا اینکه در اواخر وقت روز چهارشنبه سامانه بارشی به منطقه می‌رسد و فعالیت خود را به صورت بارش برف و باران از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز می‌کند.

 

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه