چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21329
منتشر شده در سه شنبه, 03 اسفند 1400 16:12
تعداد دیدگاه: 0

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی از تصویب کلیات این طرح در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح که حاصل ۴۵ جلسه کارشناسی است در نشست امروز ارائه و کلیات آن تصویب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، لطف اله سیاه کلی در تشریح سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی، گفت: پیرو 45 جلسه کارشناسی که در قالب های مختلف و گروه‌های کارشناسی متعدد اعم از مرکز پژوهش‌ها و بخش های خصوصی و دولتی و شخصیت های حقوقی و حقیقی تشکیل شد این طرح در نشست امروز ارائه و کلیات آن تصویب شد.

وی افزود: بسیاری از ایرادات این طرح برطرف شده البته ممکن است برخی ایرادات همچنان وجود داشته باشد که در بررسی جزئیات و با حضور مسئولان ذیربط در کمیسیون اصلاح می شود.

سیاه کلی یادآور شد: این طرح بسیار متفاوت تر از طرح اولیه است و مخالفان و منتقدان در نشست امروز معتقد بودند که با اصلاحات صورت گرفته طرح تغییرات زیادی کرده است و امیدوار هستیم که با کار کارشناسی مجدد ایرادات برطرف و طرح جامع و کامل شود تا شاهد قانون جامعی باشیم و مردم و ذی نفعان این حوزه از ثمرات آن بهره مند شوند.

سخنگوی کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی ادامه داد: کلیات این طرح با 19 رای تصویب شد و از جلسات آینده وارد بررسی جزئیات و مواد و تبصره های طرح می شویم؛ زمان جلسه آینده کمیسیون با توجه به بررسی لایحه بودجه 1401 هنوز مشخص نشده و با توجه به اینکه احتمال می رود بررسی بودجه سه شیفته شود بنابراین ممکن است بررسی جزئیات طرح به بعد از بررسی لایحه بودجه موکول شود./ خانه ملت

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه