دوشنبه 31 ارديبهشت 1403, Monday 20 May 2024, مصادف با 12 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1624
منتشر شده در چهارشنبه, 29 بهمن 1393 18:37
تعداد دیدگاه: 0
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رئیس شورای شهراصفهان در جلسه فوق العاده این شورا که به منظور بررسی لایحه بودجه شهرداری در وقت قانونی تشکیل شده بود یکی از شخصه های این بودجه را جلوگیری از ریخت پاش ها دانست. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز ،رضا امینی پیش از ظهر امروز در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: ساعت ها کار...


رئیس شورای شهراصفهان در جلسه فوق العاده این شورا که به منظور بررسی لایحه بودجه شهرداری در وقت قانونی تشکیل شده بود یکی از شخصه های این بودجه را جلوگیری از ریخت پاش ها دانست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز،رضا امینی پیش از ظهر امروز در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گفت: ساعت ها کار کارشناسی و تخصصی برای تصویب این بودجه صرف شده و سعی شده موضوع رسیدگی به محله های محروم شهرمحوراصلی این مصوبه شورای شهر باشد.
وی اظهارکرد: سیاست‌های‌کلان کشور و مد نظر رهبر معظم انقلاب در امر اقتصاد مقاومتی و پرهیز از هرگونه اسراف، تجمل‌گرایی و ریخت و پاش‌های اداری غیر‌ضروری از اهداف و راهبرد‌های شورای شهر در بررسی و تصویب بودجه شهرداری است.
رئیس شورای شهر اصفهان با تاکید بر اینکه شورای شهر درصدد است که با رعایت حقوق بیت‌المال و با توجه به این راهبرد‌ها بودجه شهرداری را به تصویب برساند، ادامه داد: همچنین بودجه شهرداری باید با توجه به ریل گذاری اصلی که حاصل تلاش‌های کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری در مناطق 15گانه و ستاد و معاونت‌های مختلف شهرداری و مدیریت‌های ستادی باید به تصویب برسد.

امینی تاکید کرد: شورای شهر در راستای تصویب و ابلاغ بودجه سال آتی شهرداری در فرجه زمانی قانونی تلاش کرده است تا این موضوع به عنوان صفحه اصلی برنامه‌ریزی برای اقدامات سال 94 شهرداری اصفهان باشد.

نوشتن دیدگاه