جمعه 14 ارديبهشت 1403, Friday 3 May 2024, مصادف با 24 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 3461
منتشر شده در پنج شنبه, 25 شهریور 1395 12:43
تعداد دیدگاه: 0
اعتراف وزیر تعاون:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با انتقاد به اینکه صندوق‌ها حیاط خلوت مدیران ناکارآمد شده اند گفت: 600 تخت به ظرفیت هتلینگ اصفهان اضافه خواهیم کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز به نقل از ایمنا، علی ربیعی ظهر امروز در مراسم عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان با تاکید براینکه مسائل اساسی کشور با یک اجماع حل می شود گفت: اجماع مهم ترین رویکرد دولت یازدهم است، از سوی دیگر رابطه ما با مجلس بر اساس اصلاح گری و اجماع برای حل مسائل سرزمینمان است.
وی افزود: هم افزایی در دولت یکی از مسائل جدی است. همچنین ما بدنبال بهتر شدن زندگی و رفاه مردم هستیم.
وی ادامه داد: مهرماه امسال به همراه آخوندی وزیر راه و شهرسازی، نعمت زاده وزیر صنعت و معاون اول رییس جمهور برای پروژه ریل ملی بار دیگر به اصفهان سفر خواهیم کرد.
ربیعی با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه گفت: احساس می کنم، کشور دوران شکوفایی خود را طی می کند همچنین تا امروز ما از دشواری های زیادی عبور کردیم.
به گفته وی عقلانیت، سخت کوشی و مدارا سه خصلت دولت یازدهم است.
وی با تاکید بر اینکه امروز به دوران ارتقاء و بهبود وضعیت کشور می رویم، افزود: به عنوان مثال در استان لرستان سه صنعت تعطیل شده را دوباره بازگشایی کردیم و همچنین در استان یزد نیز 13 درصد به ظرفیت تولید سرامیک و 4 درصد به وضعیت تولید سیمان اضافه شده است. این درحالی است که ما در دوره ای روی کار آمدیم که ریزش شغل داشتیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه در خصوص صندوق های کشور گفت: صندوق ها می توانند موتور توسعه ملی باشند ودر این راستا باید بدنبال فعال شدن و مشارکت بخش خصوصی باشیم.
ربیعی به نقش صندوق ها در اقتصاد دنیا اشاره کرد و افزود: متاسفانه در ایران درک و ذهنیت مناسبی از صندوق ها وجود ندارد و در اقتصاد ما به آنها انگ ناکارآمدی می زنیم.
وی تصریح کرد: متاسفانه صندوق ها امروز حیاط خلوت مدیران ناکارآمدی شده که به آن تحمیل شده اند.
وی در ادامه با بیان اینکه ما مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان را حل کردیم بیان داشت: حل این مشکل به گونه ای بوده که حتی یک ریال به سرمایه صندوق بازنشستگی اضافه نشده است.
وی همچنین در خصوص توسعه صنعت هتلداری در اصفهان گفت: در استان اصفهان 600 تخت در هتلینگ اضافه خواهیم کرد و همچنین امروز در عملیات کلنگ زنی یکی از هتل های اصفهان، 250 اتاق و 50 آپارتمان در استان اضافه خواهد شد.
وی در خصوص گسترش شهرها افزود: در این راستا باید به سمت حاشیه نشینی حرکت کنیم.

نوشتن دیدگاه