شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25474
منتشر شده در چهارشنبه, 23 اسفند 1402 11:43
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: براساس ارزیابی بعمل آمده در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ این اداره کل توانست در حوزه مدیریت زمین با تحقق ۱۱۰ درصدی اهداف، رتبه نخست کشوری را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور نسبت به برنامه اجرایی ابلاغی از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ مورد ارزیابی قرار گرفت و درصد تحقق اهداف بر اساس اقدامات هر اداره‌کل مشخص شد.

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: براساس ارزیابی بعمل آمده از سوی سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان‌های کشور در قیاس با برنامه اجرایی ابلاغی سال ۱۴۰۲ در حوزه‌های "مدیریت زمین"، "مدیریت ساخت" و "مدیریت منابع "، این اداره‌کل در حوزه مدیریت زمین موفق به کسب رتبه برتر شد.

وی افزود: نتایج تفصیلی ارزیابی عملکرد بصورت کمی و کیفی در بازه زمانی ۱۱ ماهه سال جاری و در مقایسه با برنامه و پس از اعمال ضرایب وزنی هر شاخص و همچنین با در نظر گرفتن وضعیت عملکردی سایر ادارات کل راه و شهرسازی در زمینه‌های مدیریت زمین (مرتبط با عملکرد معاونت املاک و حقوقی)، مدیریت ساخت (مرتبط با عملکرد معاونت مسکن و ساختمان) و مدیریت منابع (عاملیت ذیحسابی سازمان ملی زمین و مسکن در استان) حاصل شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: طبق مقایسه صورت گرفته و ارزیابی عملکرد برنامه ها با دیگر ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها، این اداره کل توانست در مدیریت زمین ۱۱۰ درصد نسبت به برنامه و در مدیریت ساخت ۷۷ درصد از برنامه‌های تدوین شده در سال ۱۴۰۲ را تحقق بخشد.

وی گفت: عملکرد اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان در ۳ حوزه مورد ارزیابی (مدیریت زمین، مدیریت ساخت و مدیریت منابع) در مجموع نمایانگر تحقق ۷۷ درصدی برنامه ابلاغی است و با کسب این امتیاز رتبه چهارم را از بین ۳۵ اداره کل راه و شهرسازی کشور بدست آورده است.

قاری‌قرآن ضمن تقدیر از عملکرد معاونت املاک و حقوقی این اداره‌کل عنوان کرد: این معاونت با برنامه ریزی و تلاش بی وقفه توانسته است در سالجاری نیز همچون سال گذشته جلوتر از اهداف تعیین شده در اکثر شاخص‌های اختصاصی عمل کند./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه