شنبه 8 ارديبهشت 1403, Saturday 27 April 2024, مصادف با 18 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25456
منتشر شده در یکشنبه, 20 اسفند 1402 10:57
تعداد دیدگاه: 0
در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان، بیش از ۹۹۰ هکتار زمین به محدوده ۴۳ شهر استان اصفهان الحاق شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در ۴۷ شهر استان اصفهان، تأمین زمین شده است.

وی تعداد متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان را تا کنون بیش از ۱۵۶ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام و اضافه کرد: در حال حاضر برای افزون بر ۳۷ هزار نفر از متقاضیان تخصیص پروژه صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه ۶۲ شهر استان دارای کسری زمین هستند افزود: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان، زمین به مساحت بیش از ۹۹۰ هکتار به محدوده ۴۳ شهر الحاق شده است.

وی ادامه داد: ۳۲۶.۵ هکتار زمین در حال الحاق به محدوده شهری ۱۴ شهر استان اصفهان است.

قاری‌قرآن با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۵۷ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان اظهار کرد: تا کنون بالغ بر ۱۳۰ هزار متقاضی تایید نهایی شدند.

وی گفت: در طرح نهضت ملی مسکن پیشرفت فیزیکی پروژه ها از فونداسیون تا نازک کاری در دست اقدام بوده و متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح در استان اصفهان حدود ۴۰ درصد است./نتهای پیام

نوشتن دیدگاه