دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25284
منتشر شده در سه شنبه, 10 بهمن 1402 11:00
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان گفت: اولین قرعه‌کشی واگذاری زمین به خانواده‌های ۴ فرزند و بیشتر زیر ۲۰ سال در شهرستان اردستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، سید امیرحسین زرگری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان اظهار کرد: در راستای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکنون قرارداد واگذاری ۵۹ قطعه زمین ویژه خانواده‌های ۳ فرزندی در شهرستان اردستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان و دیگر مسئولان مربوطه اولین قرعه‌کشی واگذاری زمین به خانواده‌های ۴ فرزند و بیشتر زیرِ ۲۰ سال برگزار شد، افزود: در این مراسم قرعه‌کشی برای واگذاری زمین به ۱۳ خانواده در شهر اردستان، ۹ خانواده در شهر زواره و ۴ خانواده در شهر مهاباد انجام شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اردستان، گفت: تلاش خواهیم کرد تا دهه فجر امسال برگه‌های تخصیص زمین تحویل این خانواده‌ها و در کم‌ترین زمان قرارداد واگذاری نیز تحویل مشمولان شود، همچنین مابقی خانواده‌هایی که در طرح جوانی جمعیت ثبت نام کردند به محض تأمین زمین مراحل قرعه‌کشی و واگذاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان زمین (۴ فرزندی) از پرداخت هزینه‌های آماده‌سازی معاف هستند، تصریح کرد: اراضی نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت شهرستان اردستان به صورت ویلایی به این خانواده‌ها اختصاص می‌یابد.

زرگری با بیان اینکه امکان واگذاری زمین به متقاضیان ساکن روستا در شهر وجود ندارد و از متقاضیان می‌خواهیم برای دریافت زمین به بنیاد مسکن مراجعه کنند، یادآور شد: رویکرد و اولویت اداره راه و شهرسازی واگذاری زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خواهد بود که تاکنون قرارداد واگذاری ۵۹ قطعه زمین برای خانواده‌های ۳ فرزندی و قرعه‌کشی ۲۶ قطعه زمین برای خانواده‌های ۴ فرزندی زیر ۲۰ سال انجام شده است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه