پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403, Thursday 2 May 2024, مصادف با 23 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24695
منتشر شده در چهارشنبه, 19 مهر 1402 13:27
تعداد دیدگاه: 0
مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از پروژه احداث موتورخانه ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی بازدید کرد و از هوشمند سازی همه حامل‌های انرژی این فرودگاه از قبیل آب، برق و گاز تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، میرسعید صفی نیا مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در سفر به اصفهان از پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام فرودگاه شهید بهشتی بازدید کرد.

مدیرکل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها در سفر یکروزه خود به اصفهان از پروژه های انجام شده و در دست اقدام فرودگاه شهید بهشتی از جمله پروژه احداث موتورخانه ساختمان یگان حفاظت هواپیمایی، تعویض و نوسازی چیلرهای ترمینال پروازهای داخلی و تکنیکال بلاک، پروژه اجرای آبیاری قطره ای فضای سبز محاوط فرودگاه، توسعه، بهسازی و تجهیز دفتر اورژانس و ... بازدید کرد.

صفی نیا در این بازدید تحقق اهداف برنامه ریزی شده در جهت ارتقاء سطح کیفیت خدمات فرودگاهی و همچنین رعایت ایمنی در زیرساخت‌های عملیات فرودگاهی در جهت حفظ تداوم کارکرد تجهیزات و سامانه های فرودگاه اصفهان در شرایط استاندارد را بسیار ارزشمند و ماندگار توصیف کرد و مدیریت موثر همراه با تلاش شبانه روزی همکاران اداره فنی و مهندسی این فرودگاه را مهمترین عامل دستیابی به این اهداف عنوان کرد.

وی همچنین در جهت تکمیل پروژه های بهسازی و نوسازی در دست اقدام در فرودگاه شهید بهشتی تصمیماتی اتخاذ و بر هوشمند سازی همه حامل‌های انرژی این فرودگاه از قبیل آب، برق و گاز تا پایان سال جاری به عنوان اولین فرودگاه در سطح فرودگاههای کشور تاکید کرد.

گفتنی است در جریان این بازدید جلسه ای با حضور مدیرکل و معاون اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها، معاون فنی و عملیاتی سازمان اورژانس کشور، رئیس اورژانس اصفهان، مدیرکل، معاونین، روسا و مسئولین اداره کل فرودگاههای استان تشکیل و در خصوص موضوعات و مسائل موجود در حوزه اورژانس، در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران راهکارهایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه