چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403, Wednesday 1 May 2024, مصادف با 22 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 24593
منتشر شده در دوشنبه, 03 مهر 1402 12:55
تعداد دیدگاه: 0

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان گفت:در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ۴۱ قطعه زمین ویلایی به حائزین شرایط این طرح در شهرستان گلپایگان تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، غلامرضا امینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: در این شهرستان تاکنون ۱۳۷ نفر ویژه طرح جوانی جمعیت در سامانه مربوطه ثبت نام نمودند که در حال حاضر تعداد۴۱ قطعه زمین ویلایی به حائزین شرایط این طرح تخصیص یافته است.

وی افزود: خانواده‌هایی که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنها بعد از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ باشد می‌توانند در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir ثبت نام کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: خانوارهایی که فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت متولد شده باشد اما دارای فرم"ج" قرمز بوده و یا مالکیت دارند نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام نمایند و به عبارتی این خانواده‌ها می‌توانند صرفاً برای بار دوم از امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند اما فقط یکبار امکان استفاده از مزایای مندرج در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد.

وی در ادامه به فعالیت ها در حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به محدوده بافت فرسوده ۳۰۰ هکتاری شهر گلپایگان، ۲۹ هکتاری شهر گوگد و ۷۶ هکتاری شهر گلشهر، با پیگیری های بعمل آمده تفاهم نامه ای برای تأمین قیر و آسفالت معابر بافت فرسوده این سه شهر تنظیم شد.

امینی بیان کرد: سال گذشته مقدار ۱۷۰ تن قیر برای معابر بافت فرسوده شهر گلپایگان، ۵۰ تن قیر برای شهر گوگد و ۱۰۰ تن قیر برای شهر گلشهر اختصاص یافت و تحویل داده شده است.

گفتنی است: شهرستان ۹۰ هزار نفری گلپایگان در شمال غربی استان اصفهان واقع است./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه