دوشنبه 10 ارديبهشت 1403, Monday 29 April 2024, مصادف با 20 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 22586
منتشر شده در دوشنبه, 16 آبان 1401 10:20
تعداد دیدگاه: 0
مخبر:

معاون اول رئیس‌ جمهور گفت: آب امروز یکی از معضلات مهم کشور است و بر این اساس ۴ خط اصلی آبرسانی تعریف شده و در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، محمد مخبر در پایان سفر یک‌روزه خود به استان هرمزگان، در جلسه شورای اداری استان اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه‌جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم.
وی با تأکید بر اینکه دشمن به بعضی مشکلات کشور دل‌بسته است، گفت: در بحث ثبات اقتصادی، تورم و سرمایه‌گذاری، گام های بلندی برداشته‌ایم و تا امروز نزدیک به ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، توافق و یا تفاهم صورت گرفته است.
معاون اول رئیس‌جمهور ادامه‌ داد: برای حل مشکلات کشور همواره نگاه ما به ظرفیت‌های داخلی کشور بوده و در بحث آب که امروز یکی از معضلات اصلی کشور و همین استان است ۴ خط اصلی انتقال آب تعریف شده و در دست اقدام است.
مخبر تصریح‌ کرد: با توجه به اینکه پیشرفته‌‌ترین شهرهای دنیا در سواحل قرار گرفته‌اند، در نوار جنوبی کشور از ماهشهر تا چابهار ۲۰ شهر جدید در حال ساماندهی و برنامه ریزی احداث است.
مخبر اظهار داشت: امروزه کشور به رغم برخی مشکلاتی که دیده می شود، در یک نقطه خوبی قرار گرفته است و در این مدت توانستیم گره‌های بزرگی را در فروش نفت، جابه جایی پول، تامین کالاهای اساسی، کرونا، استقراض و تورم باز کنیم./انتهای پیام

نوشتن دیدگاه