شنبه 15 ارديبهشت 1403, Saturday 4 May 2024, مصادف با 25 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 21235
منتشر شده در چهارشنبه, 13 بهمن 1400 09:42
تعداد دیدگاه: 0
در دهه مبارک فجر؛

اصفهان مدیر عامل آبفای استان اصفهان گفت: ۶ طرح بزرگ شرکت آب و فاضلاب اصفهان با اعتباری بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، هاشم امینی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل چهار طرح آبرسانی شهری و روستایی، یک آزمایشگاه آب و یک آزمایشگاه فاضلاب است که با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۱ میلیارد تومان به اجرا درآمده است.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان، افزود: خط اضطراری آبرسانی به اصفهان بزرگ به طول۱۲.۳ کیلومتر و قطر ۱۴۰۰ میلیمتر، مرحله اول طرح آبرسانی به شهرهای باغ‌بهادران و باغشاد و روستاهای مسیر به طول ۱۸ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۵۰۰ میلیمتر، طرح آبرسانی دهاقان به طول ۴۷ کیلومتر و قطر ۳۰۰ میلیمتر و طرح آبرسانی مورچه‌خورت به طول ۴۴ کیلومتر و قطر ۲۰۰ و ۳۰۰ میلیمتر، مهم‌ترین این پروژه‌ها هستند که با هدف تامین آب شرب پایدار مشترکین ساکن در این مناطق اجرا شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی آبفای استان اصفهان، امیری گفت: آزمایشگاه فیزیکو شیمیایی و میکروبیولوژی آب چاه‌های فلمن با هدف پایش نمونه‌های میکروبی، بیولوژی و فیزیکوشیمیایی مناطق غربی و شمالی استان اصفهان و آزمایشگاه تصفیه خانه فاضلاب جنوب از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری هستند./

 

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه