پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403, Thursday 25 April 2024, مصادف با 16 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 4271
منتشر شده در چهارشنبه, 25 بهمن 1396 23:46
تعداد دیدگاه: 0

مراسم جشن تجليل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان اعم از دانش آموزان و دانشجويان داراي رتبه برتر و ممتاز سال تحصيلي قبل طی 4 برنامه از 20 تا 23 بهمن ماه سال جاري در سالن مجموعه شفق اصفهان برگزار شد .

اين مراسم جشن همزمان با بازديد خانواده ها از نمايشگاه بزرگ توانمندي هاي خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان وبا حضور تعدادي از مسئولين و خانواده هاي دانش پژوهان ممتاز برگزار گرديد . جشن تجليل از دانش پژوهان ممتاز خانواده بزرگ شركت با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري ، تئاتر و نمايش ، نمايش مخصوص كودكان( خاله سحر ) ، مسابقه ، تقليد صدا و اجراي موسيقي همراه بود .
شایان ذکر است مراسم جشن تجليل ازدانش پژوهان ممتاز جهت تجليل از ساير دانش پژوهان ممتاز(فولادشهر و اطراف ) در نيمه اول اسفند طي چند برنامه در سالن نبرد ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد .
مهندس افضلي، معاون بهره برداري شركت در اين برنامه ضمن تبريك دهه فجر وتبريك موفقيت هاي تحصيلي فرزندان همكاران گفت: جاي خوشحالي است كه در خدمت همكاران و خانواده ها و آيندسازان كشور باشم . به عزيزان بگويم در زمان ما براي تحصيل امكانات كمتري بود و الان امكانات بيشتري وجود دارد . وي افزود؛ من 30 سال است در خدمت همكاران ذوب آهني هستم وبرمن ثابت شده است كه ما در هر كار كه هستيم بايد به سلامت كار و نتيجه مناسب كار فكر كنيم و در اين صورت است كه فايده مي بريم . همكاران بايد احساس افتخار كنند كه فرزندانشان پيشرفت هاي تحصيلي داشته اند و اين ؛نتيجه همان كار و زحمات خالصانه آنها در ذوب آهن است .
والدين لازم است اجازه فعاليت هاي غير درسي و از جمله فعاليت هاي هنري و ورزشي به بچه ها بدهند . مهندس افضلي ادامه داد بچه ها را بايد آزاد بگذاريم تا در رشته مورد علاقه و در حد توان خود تحصيل نمايند . ما نبايد از بچه هايمان بخواهيم كه حتما" پزشك شوند .وي ادامه داد ؛برخورد احترام آميز و اجازه دخالت به آنها در تصميم گيري هاي خانوادگي نيز لازم است . معاون بهره برداري شركت در ادامه از همكاران خواست كه در تمام موارد زندگي به بچه ها شخصيت بدهند و فرزندان هم لازم است قدردان زحمات پدر و مادر هاي خود باشند .
سعيد اميد قائمي معاون مالي و اقتصادي ذوب آهن نيز در اين مراسم طي سخناني گفت من يك سال است كه به اين سمت منصوب شده ام و با توجه به اطلاعات مالي بايد بگويم كه زيان مالي شركت كاهش يافته و در حال كسب سود هستيم و اين موفقيت با همكاري و تلاش دوستان ذوب آهني اتفاق افتاده است . وي گفت در بخش هاي مختلف موفقيت هاي متنوعي به دست آمده و در بخش هاي مالي و اقتصادي نيز از خروج مبالغ بالايي جلوگيري شده و موفقيت هاي زيادي از بابت حذف جرايم ، ديركردها و ديگر ضررها به دست آمده است و سال آينده به لطف الهي و همت همكاران سال پربارتري خواهيم داشت. وي درپايان گفت : اميدواريم با رونق بيشتر از خجالت همكاران كه در سال جاري نتوانستيم حق آنها را ادا كنيم به خوبي درآييم .

فرزندان ممتاز ذوب آهن


مهندس علمداری مسئول کانون خیرین فرهنگی شرکت در این جشن طی سخنانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت : رزم جدید فرزندان ما امروز در سنگر علم و دانش است و امروز به سبب افتخار آفرینی این عزیزان در این محفل حضور داریم.
وی افزود : همان طور که پدران و مادران شما عزیزان در جبهه صنعت و اقتصاد از هیچ تلاشی فرو نمی کنند از شما فرزندان نیز انتظار است که در سنگر علم و دانش افتخار آفرینی نمایید. انقلاب اسلامی که چهل سال از آن می گذرد به دست جوانان ، نوجوانان و سایر اقشار مردم به ثمر نشست که نقش هیچ یک از فراموش شدنی نیست ، خون بسیاری برای این انقلاب ریخته شد که تداوم آن به دست شما آینده سازان رقم می خورد .
مسئول کانون خیرین فرهنگی تصریح کرد : بانوان غیور و توانمند ایرانی در کنار فعالیت در زمینه های مختلف با تربیت دینی و انقلابی فرزندان خود نقش مهمی را در آینده کشور ایران ایفا می نمایند .

نوشتن دیدگاه