سه شنبه 25 ارديبهشت 1403, Tuesday 14 May 2024, مصادف با 6 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7805
منتشر شده در سه شنبه, 08 مرداد 1398 09:21
تعداد دیدگاه: 0
«بیل»-در-دوراهی-چین-انگلیس

با منتفی شدن پیشنهاد جیانگسو برای جذب گرت بیل این بازیکن باید از بین دو گزینه‌ای که پیش رو دارد...

با منتفی شدن پیشنهاد جیانگسو برای جذب گرت بیل این بازیکن باید از بین دو گزینه‌ای که پیش رو دارد یکی را انتخاب کند، کاهش دستمزد و رفتن به انگلیس یا یافتن تیم چینی جدید.

به گزارش خبرگزاری مهر، گرت بیل قرار نیست به تیم فوتبال چینی جیانگسو سانینگ ملحق شود، حداقل این فصل این اتفاق نخواهد افتاد و دلیلش هم این است که باشگاه چینی تمرکزش را روی ایوان سانتینی گذاشته است.

پیوستن این بازیکن کروات به جیانگسو در را به روی بیل بست و از آنجایی که تیم چینی کامل شده، بیل باید گزینه‌های دیگرش را بررسی کند.

به نظر دو گزینه برای بیل وجود دارد، اولین راه این است که باشگاهی دیگر در چین پیدا کند که حاضر شود ترانسفر فی و دستمزد بالای او را پرداخت کند و جاناتان بارنت، مدیر برنامه‌‎های او توان این کار را دارد. دومین راه هم این است که مدیر برنامه‌های او به تیم‌های لیگ برتری که قبلا برای داشتن او اقدام کرده بودند چراغ سبز نشان داده و سعی کند با آن‌ها مذاکره کند.

پیش از این موضوع علاقه تاتنهام و منچستریونایتد به این بازیکن مطرح شده بود، تنها مشکل تاتنهام پرداخت دستمزد سنگین این بازیکن خواهد بود و به محض این که راهی برای این مشکل پیدا کند انتقال عملی خواهد شد، مخصوصا که خود بیل هم بی‌میل به بازی در تیم سابقش نیست.

دومین تیم انگلیسی یونایتد است که با توجه به علاقه رئال به جذب پوگبا، شانس بیل برای رفتن به آن تیم زیاد است.

نوشتن دیدگاه