يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 7711
منتشر شده در چهارشنبه, 02 مرداد 1398 13:22
تعداد دیدگاه: 0
افسری-فرو-ریختن-بخشی-از-سکوها،-خللی-در-آماده-سازی-ورزشگاه-امام-علی-ایجاد-نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، فرو ریختن بخشی از ورزشگاه امام علی سیرجان که روز گذشته اتفاق افتاد باعث شد...

به گزارش خبرگزاری فارس، فرو ریختن بخشی از ورزشگاه امام علی سیرجان که روز گذشته اتفاق افتاد باعث شد شایعاتی در فضای مجازی مطرح شود و به همین خاطر نگرانی‌هایی در مورد آماده سازی این ورزشگاه برای میزبانی از مسابقات فصل جدید گل‌گوهر ایجاد شد.

حیدر افسری سرپرست تیم گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد این موضوع گفت: ریزش قسمتی از ورزشگاه اصلا آن چیزی که در فضای مجازی منتشر شده، نیست. روز گذشته بر اثر بی‌احتیاطی راننده لودر و در برخورد با قسمتی از سکوها، آن قسمت فرو ریخت و تیم فنی حاضر در ورزشگاه اعلام کرد که احتمال دارد اطراف این قسمت هم بر اثر ضربه دچار تنش شده باشد. به همین خاطر برای اینکه در آینده مشکلی به وجود نیاید از هر طرف 5 تا 6 متر را کاملا برداشتند که طول آن در مجموع حدود 12 متر می‌شود.

وی در ادامه گفت:‌ چون آن قسمت ضربه خورده بود اعلام کردند احتمال دارد اطراف آن دچار ترک خوردگی شده باشد و به همین دلیل ایمنی آن را تائید نکردند. بنابراین این قسمت تخریب  و مجددا ساخته خواهد شد. این قسمت بخشی از سکوهای روبروی جایگاه VIP است که حدود 200 تا 300 صندلی گنجایش دارد و چون حدود 12 متر بیشتر نبوده کار آن که از شب گذشته آغاز شده تا امشب تمام خواهد شد.

 سرپرست تیم گل‌گهر گفت: فرو ریختن این بخش و ساخت مجدد آن در آماده سازی ورزشگاه امام علی برای میزبانی از مسابقات فصل جدید خللی ایجاد نمی‌کند. با توجه به اینکه لیگ هنوز شروع نشده و زمان آغاز مسابقات هم هنوز مشخص نیست، ما وقت کافی برای آماده سازی ورزشگاه در اختیار داریم. البته درصد زیادی از کارها انجام شده است. برج‌های نور و قسمت VIP کارشان تمام شده و احداث سکوها نیز به پایان رسیده و مشغول صندلی‌گذاری هستیم. با توجه به کارهای صورت گرفته گنجایش ورزشگاه برای مسابقات فصل جدید حدود 13 هزار نفر خواهد بود.ضمن اینکه کار رختکن‌ها آغاز و همچنین قرارداد نصب گیت‌ها نیز بسته شده است. 

انتهای پیام/ا

نوشتن دیدگاه