يكشنبه 9 ارديبهشت 1403, Sunday 28 April 2024, مصادف با 19 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 25448
منتشر شده در جمعه, 18 اسفند 1402 22:45
تعداد دیدگاه: 0
به دنبال پنج باخت پی در پی؛

منوچهر نیکفر مدیرعامل باشگاه سپاهان در پی شکست این تیم مقابل پیکان از سمت خود کنار کشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، نیکفر که سه ماه پیش جایگزین محمدرضا ساکت شده بود در پی افزایش فشارها دقایقی پیش در رختکن از بازیکنان و ژوزه مورایس خداحافظی کرد.

منوچهر نیکفر که یکی از اعضای بلندپایه شرکت فولاد مبارکه سپاهان به شمار می‌رود، پس از ماجراهای مربوط به بازنشستگی محمدرضا ساکت و بحران‌هایی که در رابطه با سقف بودجه در باشگاه اصفهانی وجود داشت، از سوی طیب‌نیا مدیرعامل کارخانه ماموریت گرفت تا وضعیت را مانند دوره گذشته حضورش در مدیریت باشگاه به ثبات برساند.

شروع به کار نیکفر در سپاهان هم با بحران و ماجراهای مربوط به محرومیت 6 بازیکن تیم در مصاف با گل گهر در سیرجان آغاز کرد و این چهره طی روزهای نه چندان طولانی خود در راس مدیریت باشگاه سپاهان روزهای پرتلاطمی را از سر گذارند. منوچهر نیکفر سرانجام پس از چند هفته پرفشار با شکست مورایس و شاگردانش مقابل پیکان در ورزشگاه نقش جهان که فشار بر او و سایر همکارانش در هیئت مدیره را بیشتر کرد، تصمیم به کناره‎‌گیری گرفت، تا سرنوشت برای او و سپاهان به مانند دوره قبلی خیلی خوب پیش نرود.

نیکفر که در این مدت تلاش زیادی برای بالانس در مسئله سقف قرارداد، حل موضوع مهم میزبانی سپاهان در آسیا و همچنین رفع موانع ورود زنان به ورزشگاه نقش جهان کرده و در این موارد موفق هم بود در نهایت در واکنش به اتفاقات عجیب امروز در زمین و همچنین نمایش بازیکنان از سمت خود بعنوان مدیرعامل سپاهان استعفا داد تا فرد دیگری روی این صندلی پردردسر بنشیند.

نیکفر در رختکن با بازیکنان تیم خداحافظی کرده و احتمالا به زودی این موضوع از سوی باشگاه اصفهانی هم تایید خواهد شد./ انتهای پیام

نوشتن دیدگاه