سه شنبه 28 فروردين 1403, Tuesday 16 April 2024, مصادف با 7 شوال 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 20911
منتشر شده در پنج شنبه, 15 مهر 1400 12:18
تعداد دیدگاه: 0
اماراتی ها از کدام نقطه قوت تیم ملی ایران هراس دارند؟

رسانه های اماراتی تیم ملی ایران را برای بازی امشب با امارات زیر ذره بین گذاشته و به نقاط قوت و ضعف آن پرداختند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همراز، روزنامه البیان امارات در تحلیلی در این زمینه نوشت: تیم ملی امارات در حالی آماده مصاف با تیم ملی ایران می شود که در دوبازی خود بردی نداشته و تنها از این دوبازی با دو تساوی دو امتیاز کسب کرده و اکنون برای رسیدن به مدعیان صعود، بیش از هر زمانی به برد و کسب سه امتیاز نیاز دارد.

از سویی تیم ملی ایران نیز تلاش می کند تا نوار بردهای خود را استمرار و برای کسب هر سه امتیاز این بازی پا به میدان می گذارد.

از این رو، تیم امارات با هدایت " فن مارویک " در این بازی تلاش می کند دروازه خود را بسته نگه دارد و برای رسیدن به دروازه تیم ملی ایران، چشم به ضد حمله یارانش دوخته است.

مارویک در خط دفاعی خلیفه الحمادی را در کنار شاهین عبدالرحمن قرار می‌دهد که با توجه به مصدومیت ولید عباس جانشین این بازیکن شده است. در خط میانی هم ماجد حسن در کنار عبدالله رمضان یا ماجد راشد قرار می‌گیرد و خلفان مبارک بازی ساز تیم خواهد بود. همچنین لیما، کایو و علی مبخوت مثلث تهاجمی تیم را شکل می‌دهند.

از سویی تیم ملی ایران که در دو هفته گذشته عملکرد خوبی از خودش نشان داده به قدرت بدنی و تجربه بازیکنانش تکیه می‌کند، به ویژه این که بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ‌های اروپایی و عربی بازی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های این تیم هماهنگی در دفاع، همچنین انتقال بازی با حملات همه جانبه و پرتعداد است که از نقاط قوت تیم ایران به شمار می آید که بازیکنانی چون سردارآزمون و مهدی طارمی سلاح مرگبار این تیم آسیای نلقی می شوند./

 

انتهای پیام

نوشتن دیدگاه