يكشنبه 23 ارديبهشت 1403, Sunday 12 May 2024, مصادف با 4 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1492
منتشر شده در پنج شنبه, 11 دی 1348 00:00
تعداد دیدگاه: 0

برای نخستین بار ثبت رکورد اعجوبه ماهانی توسط کمیته ملی رکورد ایران علیرضا صادقی ورزشکار باشگاه فولاد ماهان با ارائه نمایش خیره کننده در سالن حیدرنیا تهران موفق به ثبت رکوردش در ایران شد. وی موفق شد برای نخستین بار رکورد چهارده دقیقه و بیست و سه ثانیه را در به ثمر رساندن گل از فاصله بیست و شش متری...

mahan

 

برای نخستین بار

ثبت رکورد اعجوبه ماهانی توسط کمیته ملی رکورد ایران

علیرضا صادقی ورزشکار باشگاه فولاد ماهان با ارائه نمایش خیره کننده در سالن حیدرنیا تهران موفق به ثبت رکوردش در ایران شد.

 

 

 

 

وی موفق شد برای نخستین بار رکورد چهارده دقیقه و بیست و سه ثانیه را در به ثمر رساندن گل از فاصله بیست و شش متری زمین بسکتبال ( از یک حلقه به حلقه دیگر و با مچ دست) و با توپ فوتبال به ثبت برساند.

صادقی در این رکوردگیری در هفتاد و سومین پرتاب خود موفق به ثبت این رکورد در ایران شد. علیرضا صادقی اولین و تنها فردیست که با توجه به معلولیت خود از ناحیه دو پا توانایی به ثمر رساندن گل از فاصله بیست و شش متری در زمین بسکتبال را دارد.

پیش از این علیرضا صادقی با حضور در برنامه تلویزیونی 90 بخشی از توانمندی‌های خارق‌العاده خویش در حرکات نمایشی با توپ فوتبال را به وسیله عصا به معرض دید عموم مردم گذاشته بود.

این رکوردگیری که با حضور نمایندگان کمیته ملی رکورد ایران برگزار شد با استقبال شایسته نمایندگان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

نوشتن دیدگاه