شنبه 22 ارديبهشت 1403, Saturday 11 May 2024, مصادف با 3 ذی‌القعده 1445
از پنجره همراز به نصف جهان نگاه کنید...
کد خبر: 1373
منتشر شده در سه شنبه, 15 مرداد 1392 04:30
تعداد دیدگاه: 0

همراز نیوز: در هفته سوم از لیگ برتر فوتبال تیم فولاد سپاهان در دقیقه نود از شکست گریخت و ذوب آهن نیز در 5 دقیقه مساوی را با باخت عوض کزد. در اصفهان، تراکتورسازي توانست با نتيجه چهار بر دو ذوب آهن را از پيش‌رو بردارد. گل‌هاي تراکتورسازي را ربيع خواه، ابراهيمي، علي کريمي و کريم انصاري‌فرد در دقايق...

222204hp2

 

همراز نیوز:

در هفته سوم از لیگ برتر فوتبال تیم فولاد سپاهان در دقیقه نود از شکست گریخت و ذوب آهن نیز در 5 دقیقه مساوی را با باخت عوض کزد.

 

در اصفهان، تراکتورسازي توانست با نتيجه چهار بر دو ذوب آهن را از پيش‌رو بردارد. گل‌هاي تراکتورسازي را ربيع خواه، ابراهيمي، علي کريمي و کريم انصاري‌فرد در دقايق 19، 32 ، 92 و 93 و براي ذوب آهن سپهر حيدري در دقيقه 63 و مهدي رجب زاده در دقيقه 71 به ثمر رساندند.

 

در تبريز هم گسترش فولاد ميزبان ديگر تيم اصفهاني، سپاهان بود که در پايان نود دقيقه گسترش فولاد در حالي که تا دقايق پاياني با يک گل از سپاهان پيش بود اما با گل دقيقه 91 محمد غلامي تيم اصفهاني از شکست گريخت. تک گل گسترش را مهدي قريشي در دقيقه هفتم به ثمر رساند.

 

در ديگر ديدار اين هفته، صباي قم ميزبان فولاد خوزستان بود که شاگردان حسين فرکي در پايان نود دقيقه موفق شدند با حساب يک بر صفر ميزبان خود را از پيش‌روي بردارند. تک گل اين ديدار را عبدلله کرمي در دقيقه 49 به ثمر رساند. در نهايت ديدار استقلال خوزستان برابر سايپا نيز با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

نوشتن دیدگاه